Cum să folosești o soluție SFA?

SFA (Sales Force Automation) reprezintă o soluție destinată agenților de vânzări care realizează zilnic vizite la clienți. Aceasta poate fi folosită atât pentru vânzarea Pre Sales cât și Van Sales. Soluția SFA automatizează întreg procesul de vânzare ajutând astfel agenții de vânzări să preia comenzile clienților într-un mod automatizat folosind o tabletă sau un telefon mobil cu sistem de operare Android.

Soluția este compusă din 3 elemente interconectate între ele: aplicația BackOffice, aplicația mobilă și interfața cu sistemul de gestiune (ERP). Aplicația BackOffice se va instala pe PC-ul companiei și va permite managementul terminalelor mobile folosite de către agenții de vânzări. Aplicația mobilă se va instala pe un dispozitiv mobil cu sistem de operare Android prin intermediul căruia agenții de vânzări vor trimite comenzile în timp real direct în sistem de gestiune al companiei. Interfața cu sistemul de gestiune te va ajuta să ai o situație clară asupra comenzilor ce s-au efectuat, totul fiind vizibil în timp real.

Cu ajutorul aplicației BackOffice poți derula următoarele acțiuni:

  1. Managementul terminalelor mobile folosite de către agenții de vânzări;
  2. Alocarea routing-ului zilnic pentru agenți;
  3. Alocarea de nomenclatoare pe clienți/produse;
  4. Setarea unor politici de preț;
  5. Urmărirea comenzilor și încasărilor preluate de către agenții.

Cu ajutorul aplicației mobile, agenții de vânzări pot derula următoarele acțiuni:

  1. Transmit în timp real încasările, comenzile și vizitele direct în sistemul de gestiune al companiei;
  2. Au acces la informații detaliate cu privire la articole, stocuri, promoții, solduri, rute etc.;
  3. Încasează direct la client cu posibilitatea de a tipăririi chitanțele pe o imprimantă termică mobilă precum este Optimall SUP 80.

Această soluție este esențială atunci când efectuezi vânzări cu ajutorul agenților de vânzări. Pe lângă această soluție de tip SFA, vă recomandăm să folosiți și o soluție de tip TMS care să vă ajute să optimizați rutele șoferilor livratori. Ambele soluții ajută la automatizarea proceselor de muncă din compania dumneavoastră.

Pentru informații suplimentare și o oferă de preț personalizată în funcție de nevoile companiei tale, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Tu ce parere ai?