Fără un sistem ERP nu vei putea să automatizezi vânzările din afacerea ta!
Automatizarea vânzărilor este o componentă tot mai utilizată când vine vorba de optimizarea proceselor de business. În cazul companiilor care au o echipă de agenți de vânzări, softurile de tip SFA sunt printre cele mai utilizate instrumente de eficientizare a activității echipelor. Pentru ca un astfel de ajute o afacere să funcționeze la cote maxime, este nevoie ca, în prealabil, să existe implementat un sistem de tip ERP.
Ce este un sistem ERP și cât de folosit este acesta?
Conform Gartner, un sistem de tip ERP (Enterprise Resource Planning) este o aplicație care integrează multiple instrumente menite să proceseze date și procese specifice domeniului financiar, al resurselor umane, distribuției, producției și prestării de servicii. Un astfel de sistem permite companiilor să eficientizeze procesele interne, să inoveze activitatea și să optimizeze costurile pe termen lung. Un astfel de sistem de gestiune și contabilitate este extrem de util pentru industrii dinamice precum retail & FMCG și nu numai.
În țările din Uniunea Europeană, sistemele de tip ERP sunt tot mai populare, mai ales când vine vorba de companiile mari. 81% dintre acestea utilizează ERP, conform datelor raportului E-bussiness Integration publicat de EuroStat. La nivel general, indiferent de dimensiunile companiilor, 38% din companiile din UE folosesc un sistem ERP. În România, cifrele sunt mai mici cu peste jumătate din procent – doar 17% dintre companii folosesc ERP.
Doar folosind un sistem ERP vei putea beneficia de avantaje automatizării
Transformarea digitală este necesară pentru dezvoltarea afacerilor. Pentru a te bucura de beneficiile pe care le oferă soluțiile de optimizare a business-ului, e trebuie să ai mai întâi un sistem de tip ERP în care să gestionezi eficient resursele companiei tale. Apoi, acesta îți va fi util în automatizarea vânzărilor, fie ele vânzări directe sau online.
Dacă folosești deja un sistem de gestiune și contabilitate (ERP) și vrei să mărești productivitatea afacerii tale, apelează la soluția de automatizare a vânzărilor Optimall by AROBS. Optimall SFA este compusă din două elemente – versiunea desktop dedicată managerilor și supervizorilor, respectiv versiunea mobilă care se instalează pe dispozitivele utilizate de agenții de vânzări. Cele două se interfațează cu sistemul ERP, permițând un transfer constant de informații.
Despre Optimall by AROBS
Optimall by AROBS oferă o suită de soluții software dedicată industriilor din Retail & FMCG dedicată eficientizării proceselor de vânzare și distribuție. Echipa Optimall SFA are o experiență de peste 19 ani în integrarea soluțiilor de optimizare business cu 77 de sisteme ERP. Soluția poate fi personalizată pentru afacerea ta! Dacă folosești deja un sistem ERP, vom putea integra cu ușurință Optimall SFA ca să atingi potențialul maxim al vânzărilor în compania ta.