Ghid de remarketing prin Facebook Ads in 202
O intrebare care apare mereu in mintea omului de marketing sau a persoanelor care au un magazin online este: Dacă ofertele dvs. nu se încadrează în aceste categorii, este posibil să puteți utiliza în continuare reclame dinamice, alegând pur și simplu cea cu variabilele corespunzătoare din categorii. În funcție de categorie, pot fi adăugați parametri diferiți, cum ar fi locația, destinația călătoriei sau gama de prețuri și culoare. Ar fi posibil să definiți ceva ca una dintre categoriile date pentru a putea grupa anunțurile în funcție de categoriile dvs. De exemplu, pentru hoteluri, locația este o categorie relevantă – aceasta ar fi relevantă și pentru anunțurile de locuri de muncă, deci ar putea fi transferată. În acest fel, de exemplu, în anunț se pot afișa oferte similare pentru aceeași locație (sau preț sau nivel salarial) pentru care utilizatorul și-a manifestat deja interesul.
Acum aveți o prezentare generală a posibilităților și a modului în care acestea funcționează. Facebook are linii directoare pentru crearea de reclame dinamice de produs – există linkuri către informații suplimentare și exemple pentru punctele individuale.
Dacă aveți întrebări suplimentare sau aveți nevoie de ajutor, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
Funcționează astfel cu Rețeaua de display Google: De exemplu, dacă utilizatorul a privit mâncarea umedă din magazinul dvs. online de hrană pentru câini și apoi este întrerupt de ceva, printr-un apel telefonic sau nu are chef să comande orice, când părăsește pagina / și apoi își recuperează e-mailurile undeva, astfel încât să poată fi adresat din nou în mod specific cu conținut, deoarece a fost marcat. Îi poți arăta același produs din nou sau îi poți spune „Bine, dacă nu a cumpărat încă produsul, poate că are nevoie mai întâi de informații despre produs.” Și apoi îl poți afișa.
Apoi, există posibilitatea remarketingului prin rețeaua de căutare Google. Asta înseamnă. Dacă un utilizator a fost la magazinul dvs. și apoi caută din nou mâncare pentru câini pe Google, va fi afișat anunțul din magazinul dvs.
Întregul lucru funcționează în așa fel încât utilizatorii să poată fi împachetați în anumite liste de remarketing. Asta înseamnă. puteți rula apoi campanii direcționate direct pentru acești utilizatori. Ar trebui să fii atent la asta. că cu Rețeaua de display Google aveți nevoie de cel puțin o sută de vizitatori pe pagină în ultimele 30 de zile și cu RLSA, adică cu Lista de remarketing pentru anunțurile afișate în Rețeaua de căutare, aproximativ o mie în ultimele 30 de zile. Există apoi setări standard, utilizatorii sunt apoi salvați pe această listă timp de aproximativ 30 de zile. De asemenea, îl puteți extinde la maximum 540 de zile.
Și pentru că am menționat Facebook mai devreme, aș vrea să intru pe scurt pe asta. Deci, oricine a fost pe un site web și a fost marcat cu un pixel Facebook poate fi apoi adresat direct cu conținut în Feedul de știri Facebook, de exemplu.
De exemplu, dacă cineva a cumpărat o lesă de câine, poate că și-ar dori un guler asortat, atunci, desigur, ai putea arăta gulerele potrivite, de exemplu.
Ce aș dori să vă ofer în orice caz: vă rugăm să vă asigurați că nu folosiți în exces utilizatorii? Adică, nu este bombardat permanent cu conținut odată ce au fost alături de tine. Dar este atent la așa-numita limită de frecvență. Aceasta înseamnă afișarea conținutului la intervale regulate, dar nu prea des. Deci, acum știți ce puteți face pentru a readuce utilizatorii anteriori la magazinul dvs. online. Cu toate acestea, condițiile prealabile sunt că aveți trafic pe site. În caz contrar, întregul lucru nu va funcționa.
Retargeting-ul este adesea descris ca procesul de publicitate către persoanele care au vizitat deja site-ul dvs. web. Deși este adevărat, acesta simplifică excesiv ceea ce poate face retargeting-ul pentru afacerea dvs.
GHID REMARKETING PRIN FACEBOOK ADS 2020
Integrarea dintre pixelul Facebook și site-ul web al unei companii le permite companiilor să reorienteze clienții potențiali încă de la prima interacțiune cu un brand, până la finalizarea paginii web.
Vizitatorii site-ului dvs. web pot fi segmentați în funcție de paginile pe care le-au vizitat, timpul petrecut pe o anumită pagină și aproape orice alt comportament sau acțiune întreprinsă pe calea lor de cumpărare.
Având capacitatea de a urmări comportamentul utilizatorilor la un nivel atât de detaliat, strategiile de retargeting au evoluat pentru a deveni mai sofisticate, făcându-le factori de venituri și mai mari pentru companii.
Ce este retargeting-ul Facebook și de ce contează?
Retargeting-ul Facebook vă permite să ajungeți la potențialii clienți care și-au manifestat interesul pentru afacerea sau produsul dvs., pe baza activității lor online. Acest lucru poate varia de la ceva la fel de pasiv ca un like pe Facebook la acțiuni cu o intenție ridicată de cumpărare, cum ar fi să faceți clic pe Adăugați în coș pe site-ul dvs.
Dacă aveți trafic pe site și nu difuzați niciun fel de anunțuri de retargeting, există șanse mari să pierdeți vânzările potențiale.
Indiferent dacă doriți să vă încălziți ultimii urmăritori sau să reamintiți browserelor de site-uri web anterioare despre produsele de care erau interesați, retargetingul poate juca un rol esențial în majoritatea strategiilor de marketing.
- Este cea mai mare activitate de publicitate ROI
Anunțurile de pe Facebook care se adresează celor care nu au auzit niciodată de afacerea dvs. pot fi eficiente în direcționarea conștientizării mărcii și a traficului către site-ul dvs., dar s-ar putea să nu plătească din vânzări imediat.
Obținerea de vânzări de la un public „rece” este adesea costisitoare, deoarece este nevoie de timp pentru a construi încredere cu un client.
Retargetingul ca formă de publicitate poate da roade rapid și poate produce un ROI sănătos, deoarece ajungeți doar la persoane care și-au manifestat deja interesul față de marca dvs. și, prin urmare, sunt mai susceptibile de a face conversii.
- Puteți viza comportamente specifice
Dacă afacerea dvs. oferă mai mult de un produs, poate fi dificil să preziceți de ce vor fi interesați clienții noi. Retargetingul vă permite să utilizați comportamentul utilizatorilor și să afișați numai reclame pentru produsele relevante pe care potențialul client este cel mai probabil să le cumpere.
Un exemplu în acest sens este articolul companiei de mobilă. Articol vinde o varietate de articole, de la covoare la canapele până la rame de pat.
Pentru a înțelege care dintre produsele sale este interesat de un vizitator al site-ului, este necesar să știți ce pagini și produse a vizionat un vizitator. Atingând reclame de retargeting, articolul poate afișa clienților doar produse relevante pentru interesele lor.
- Îmbunătățește rata de conversie
Potrivit unui studiu recent realizat de Wolfgang Digital , rata medie de conversie pentru companiile de comerț electronic la care s-au uitat în 2019 a fost de 1,85%.
Deoarece doar un procent mic de vizitatori ai site-ului web vor ajunge să facă o achiziție la prima lor vizită, retargeting-ul poate fi folosit pentru a aduce mai mulți oameni înapoi pe site-ul dvs. web pentru a finaliza o achiziție.
Anunțurile vizate pentru cei care și-au abandonat coșul de cumpărături sau nu au finalizat plata pot ajuta la captarea vânzărilor pe care altfel le-ați pierde, crescând rata de conversie totală.
Două modalități de a vă implementa strategia de retargeting Facebook
- Utilizarea unui serviciu de pilot automat pentru retargeting Facebook
Pentru întreprinderile mici sau cele care tocmai încep cu retargeting, utilizarea unei aplicații pentru a rula campaniile de retargeting pe pilot automat este o alegere populară. Autopilot aplicații precum șiret , Socioh și AdRoll face simplu pentru a configura și a rula campanii de redirecționare de bază.
Fără a instala o aplicație terță parte, puteți rula, de asemenea, anunțuri de retargeting dinamic Facebook prin magazinul dvs. Shopify cu Shopify Marketing .
Shopify Marketing va extrage imagini de produse, titluri, descrieri și prețuri din magazinul dvs. și va crea împreună reclame de retargeting pentru a ajunge la vizitatorii magazinului dvs. pe Facebook și Instagram. Acesta este unul dintre cele mai simple și mai ieftine moduri de a lansa prima dvs. campanie de retargeting.
PRO
Dacă nu aveți experiență în gestionarea reclamei dvs. pe Facebook, aplicațiile de reorientare elimină o mulțime de complexități în configurarea unei campanii.
Aplicația Shoelace, de exemplu, oferă un ghid de configurare ușor de urmat cu o strategie încorporată pentru a vă ajuta să conduceți clienții de la faza de examinare la efectuarea unei achiziții.
- Gestionarea propriei dvs. publicități pe Facebook
Gestionarea propriilor anunțuri de retargeting fără o aplicație terță parte este disponibilă pentru orice companie prin Facebook Ads Manager. Prin crearea unei pagini Business Manager și instalarea pixelului Facebook, puteți configura, lansa și scala propriile dvs. reclame de retargeting.
PRO
Ads Manager vă oferă acces la fiecare instrument de retargeting disponibil pentru dvs. pe Facebook. Acest lucru vă permite să testați cât de multe segmente de public și tipuri de reclame diferite doriți și să analizați rezultatele complete ale tuturor campaniilor dvs.
Atunci când faceți publicitate direct prin Facebook, nu există, de asemenea, nicio taxă suplimentară în afara plății pentru anunțurile dvs. Pe Facebook, sunteți taxat numai pe baza afișărilor de anunțuri, în timp ce aplicațiile sau agențiile includ taxe suplimentare.
CONTRA
Mulți proprietari de întreprinderi mici care încep cu aplicații de pilot automat se pot simți nervoși în legătură cu trecerea la gestionarea propriilor campanii de retargeting. O mare parte din această frică provine din intimidarea Managerului de anunțuri.
Știați că 92% dintre primii vizitatori ai site-ului de comerț electronic nu sunt acolo pentru a face o achiziție? Rareori cineva face o achiziție de fiecare dată când este pe pagina dvs., chiar dacă a mai fost pe site-ul dvs. sau a cumpărat produsele dvs. în trecut.
Consumatorii online de astăzi sunt conștienți de opțiunile lor și verifică de obicei alte oferte înainte de a lua o decizie finală. Conversia nu are loc imediat – necesită câțiva pași înainte de a atinge obiectivul final de a câștiga clientul.
Pentru a face clienții să revină la marca dvs., trebuie să vă faceți să vă vedeți. Remarketingul este un lucru excelent în acest scop. Vă permite să poziționați anunțuri direcționate în fața unui public definit care a vizitat anterior site-ul dvs. web. Modul în care funcționează este că folosește cookie-uri de urmărire pentru a vă grupa publicul în funcție de acțiunile pe care le-au întreprins sau nu au făcut după ce v-au vizitat site-ul. După aceasta, anunțurile sunt afișate anumitor persoane pe diferite platforme și canale cu care lucrați.
Mai multe detalii gasiti pe www.star-marketing.ro