Ghid de remarketing prin Facebook Ads

Dacă doriți să aveți succes pe Facebook, cu greu vă puteți descurca fără Facebook Ads. Dar începutul poate fi destul de confuz: atâtea opțiuni, un meniu aglomerat și ce se întâmplă de fapt cu paginile de ajutor de pe Facebook? Aceste instrucțiuni vă vor ghida pas cu pas în crearea primei dvs. reclame.

Informatii de baza

Publicitatea pe Facebook este un subiect foarte larg și se simte că posibilitățile sunt nelimitate. În acest ghid, mă voi limita la campanii simple și nu vă voi confunda cu diferitele variante (cel puțin voi încerca). În prima parte veți găsi informații generale despre Facebook Ads, în a doua parte instrucțiuni detaliate pas cu pas pentru copiere. Înainte de a începe, iată câteva sfaturi de bază de care să ții cont.

Înainte de a începe: configurați un cont publicitar

  • Pentru a configura contul de publicitate, introduceți datele de contact în managerul de publicitate Facebook .
  • De asemenea, trebuie să introduceți detaliile plății.
  • Dacă inițial vă temeți să cheltuiți în mod accidental prea mulți bani, puteți seta o limită de cheltuieli pentru întregul cont publicitar. (Limită bugetul total al tuturor campaniilor – dacă setați un buget prea mare oriunde, limita de cheltuieli a contului dvs. de publicitate nu poate fi depășită). Funcția este ascunsă sub elementul de meniu facturi din setările de plată .
  • Un cont publicitar nu este atribuit în mod clar unei pagini de Facebook – dacă gestionați mai multe pagini, puteți plasa reclame pentru mai multe pagini cu un singur cont publicitar. (Asigurați-vă că utilizați o descriere clară!)
  • În prezent, Facebook reproiectează managerul de anunțuri – este posibil să aveți în continuare vechea interfață. Structura și funcțiile de bază sunt aceleași;Principala diferență este noua funcție pentru revizuirea colectivă și publicarea modificărilor.
  • În managerul de publicitate, se face referire adesea la „Mai multe despre acest lucru” pentru informații suplimentare – aceste linkuri (în prezent) conduc doar la Business Manager. Dacă puteți găsi în continuare paginile de ajutor: Nu toate sunt disponibile în limba germană. Există, de asemenea, pagini generale de ajutor și informații pentru agenții de publicitate. Distrează-te căutând!
  • Există mai multe moduri de a crea reclame – în funcție de situație, meniul poate arăta diferit și pașii individuali sunt omiși; ca ghid pentru locul în care vă aflați, vă ajută să clarificați cele trei niveluri ale unei campanii publicitare (vă explic mai multe despre acest lucru în secțiunea „Structura campaniilor Facebook”).
  • Nu ar trebui să utilizați opțiunea pentru a crea un anunț folosind butonul „Solicitați o contribuție” – sunt utilizate setări foarte imprecise și cheltuiți bani inutil. (Dacă, în cazuri excepționale, trebuie: să utilizați grupuri țintă salvate anterior și nu setările determinate automat de Facebook.)
  • Puteți partaja un cont publicitar cu alte persoane, astfel încât să puteți lucra împreună cu acesta.
  • Diverse setări din reclame pot modifica contribuția originală a paginii (optic) (apare un mesaj pop-up).
  • (Previzualizarea) imaginile nu trebuie să conțină mai mult de 20% text, altfel afișarea reclamelor poate fi restricționată. (Deși Facebook a abolit de fapt această regulă, ea pare să fie activă și provoacă mesaje de eroare.)
  • Costurile pentru Facebook Ads rezultă din principiul licitației , adică același anunț poate genera costuri diferite în funcție de setări și concurență; Acest lucru are ca rezultat și diferențe clare din industrie (concurență și grup țintă!).

Sume licitate realiste și bugete rezonabile

Una dintre cele mai importante întrebări: Câți bani am nevoie? Există două valori pe care trebuie să le setați: suma licitată pe rezultat și bugetul total pentru campanie. Facebook va propune valori pentru ambele – acestea sunt rareori realiste. Mai ales la început ar trebui să încercați diferite setări și să adunați experiență. Prețul mediu din industria dvs. vă poate ajuta ca ghid, dar rețineți că prețurile pot varia semnificativ.

Bugetul valabil

Bugetul este stabilit la nivel de grup de anunțuri; puteți alege între un buget de execuție și un buget zilnic. Opțional, puteți seta, de asemenea, o limită pentru contul de publicitate în ansamblu, precum și o limită pentru campanie. Limitele nu trebuie să se potrivească cu bugetele grupurilor de anunțuri.

Buget de rulare

Cu un buget pe termen, determinați câți bani doriți să cheltuiți până la o anumită dată. Facebook va distribui automat bugetul pe parcursul perioadei. Aceasta înseamnă că pot exista diferențe semnificative în ceea ce privește frecvența cu care sunt afișate anunțurile pe zi și cât cheltuiți.

Buget zilnic

Cu un buget zilnic, setați o sumă care ar trebui cheltuită în medie pe zi. Suma cheltuită efectiv pe zi poate fi ușor mai mare sau mai mică (de obicei doar cu cenți) – în general, aceasta se va echilibra în timp, astfel încât să nu cheltuiți mai mult sau mai puțin decât bugetul pe zi. Cu această opțiune, anunțurile dvs. vor fi afișate mult mai uniform.

Oferta dvs.

Puteți cere Facebook să seteze automat oferta sau să o seteze manual. De asemenea, puteți alege dacă plătiți pe rezultat sau pe contact (afișări).

Oferta nu este fixă, dar suma maximă pe care sunteți dispus să o cheltuiți – prețul real poate fi mai mic. Dacă suma licitată este prea mică, anunțurile se pot difuza mai rar, pot obține mai puține rezultate și pot pierde bugetul.

Aici veți găsi un infografic cu privire la prețurile medii pe industrie (internațional).

Acest infografic rezumă prețurile medii pe industrie (internațional). Am constatat că prețurile efective sunt în mare parte sub aceste valori. Prin urmare, prețurile pot fi un bun punct de referință pentru oferta dvs., mai ales la început.

Construirea de campanii pe Facebook

O campanie Facebook este structurată pe 3 niveluri: campanie, grupuri de anunțuri și reclame. Cele 3 niveluri corespund filelor din meniul managerului de reclame.

3 niveluri: campanii, grupuri de anunțuri, reclame

O campanie poate conține diferite grupuri de anunțuri, care la rândul lor pot conține mai multe reclame. În funcție de nivel, pot fi făcute anumite setări, dintre care unele afectează opțiunile de selecție pentru nivelurile următoare.

Dacă selectați o campanie în meniul nivelului campaniei, numai conținutul asociat va fi afișat în următoarele file ale grupurilor de anunțuri și reclame. De asemenea, este posibil să selectați mai multe campanii sau grupuri de anunțuri.

Dacă sunt selectate una sau mai multe campanii, grupuri de anunțuri sau reclame, un alt meniu poate fi deschis în partea dreaptă a ecranului sub simbolul săgeată. Acesta conține statistici, istoricul activității (pentru modificări ale setărilor) și setările care pot fi editate direct. Setările (simbolul creion) arată același meniu ca atunci când au fost create, numai într-un format diferit.

Nivelul 1: campanie

La nivel de campanie, alegeți obiectivul de marketing pentru publicitatea dvs.: conștientizare, considerație sau conversii. Există diferite opțiuni pentru acest lucru: luarea în considerare poate fi, de exemplu, traficul vizat către site-ul web sau interacțiunile (cum ar fi, partajarea, comentariul) cu o postare. În funcție de ținta pe care o alegeți aici, ar trebui să optimizați plasarea anunțului la nivelul următor pentru aceeași țintă.

La acest nivel puteți defini următoarele setări:

  • ţintă

Opțional:

  • Limita campaniei

Nivelul 2: grup de anunțuri

Este important să puneți anunțuri care urmează să fie afișate în același grup țintă din același grup de anunțuri. În caz contrar, grupurile țintă ale grupurilor de anunțuri se vor suprapune și veți concura cu dvs. – și acest lucru va crește costurile!

La acest nivel puteți defini următoarele setări:

  • Setări specifice în funcție de destinația selectată
  • grup țintă
  • plasare
  • Orar
  • Buget și sumă licitată
  • Optimizarea modului în care sunt difuzate anunțurile
  • livrare

Opțional

  • oferi

Grupul țintă

Definiția corectă a grupului țintă este crucială pentru succesul publicității dvs. și, de asemenea, decisivă pentru costuri. Cu cât vă cunoașteți mai bine grupul țintă, cu atât vă puteți adresa mai mult pe Facebook. Dacă grupul țintă este slab definit, anunțurile vor fi afișate persoanelor care nu sunt interesate, evaluarea relevanței va scădea și costurile vor crește. Deoarece anunțurile de pe Facebook sunt plasate conform principiului licitației, puteți influența și costurile cu o definiție inteligentă a grupului țintă – dacă mai puțini agenți de publicitate ofertează pentru grupul dvs. țintă selectat, veți plăti, desigur, mai puțin.

Există diferite opțiuni pentru definirea unui grup țintă: grupurile țintă pot fi create în meniul de sub Elemente, care pot fi apoi utilizate ulterior în diferite campanii. Notă: dacă modificați un grup țintă salvat, acesta va fi modificat și în toate campaniile care utilizează acest grup țintă salvat. De asemenea, puteți defini grupul țintă în timp ce creați o campanie. Dacă doriți, puteți să le salvați și pentru alte campanii – dacă salvați grupul țintă, îl veți găsi și în meniul „Elemente” sub Grupuri țintă.

Opțional, puteți utiliza segmente de public personalizate și audiențe similare pentru grupul dvs. țintă .

Un public personalizat include persoane care au avut vreo legătură cu compania dvs. sau pagina dvs. de Facebook. De exemplu, puteți crea un public personalizat încărcând un fișier client (notați protecția datelor!) Care urmărește vizitatorii site-ului web sau vizitatorii către anumite adrese URL prin pixelul Facebook sau selectând toate persoanele care au interacționat cu pagina dvs. de Facebook.

Modalități de a crea un public personalizat.

O altă posibilitate este un public asemănător. Un public asemănător sunt persoane care sunt similare cu un grup selectat de oameni. Cu toate acestea, Facebook nu dezvăluie caracteristicile pe care se bazează aceste asemănări. De exemplu, fanii paginii de Facebook sau un public personalizat pot fi selectați ca sursă.


Creați un public asemănător.

Pixel Facebook

Facebook pixel este integrat în site – ul web. Cu pixelul Facebook puteți urmări ce acțiuni întreprinde oamenii pe pagina dvs. (de exemplu, atunci când introduc ceva în coșul de cumpărături sau cumpără ceva). Aceste date pot fi utilizate pentru a arăta persoanelor care au vizitat anumite pagini sau au efectuat anumite acțiuni reclamele corespunzătoare.

Configurarea pixelului Facebook este foarte utilă pentru a vă oferi anunțurile către publicul potrivit. Publicurile personalizate pot fi create folosind pixelul Facebook. Pe baza acestora se pot crea și audiențe similare.

De exemplu, puteți adăuga toate persoanele care au cumpărat ceva în magazinul dvs. la un public personalizat. Apoi selectați acest public personalizat ca sursă pentru un public asemănător – acest lucru vă oferă un nou grup țintă, care este foarte asemănător cu persoanele care au cumpărat deja de la dvs. Există o mare probabilitate ca aceste persoane să fie și ele interesate de produsele dvs. Folosirea unor astfel de grupuri țintă este de obicei mult mai eficientă decât formarea unui grup țintă pe baza caracteristicilor disponibile.

Nivelul 3: reclame

Al treilea nivel se referă la conținutul real al publicității dvs. Ca reclamă, puteți utiliza contribuțiile existente pe pagină (inclusiv contribuții nepublicate) sau puteți crea noi contribuții publicitare. Postările publicitare pot fi văzute numai în anunțurile dvs. și nu vor apărea pe cronologia paginii dvs. de Facebook. (Cu toate acestea, este planificat ca reclamele active să fie în curând disponibile publicului .)

La acest nivel puteți defini următoarele setări:

  • Identitate (= ce pagină Facebook ar trebui să afișeze reclama)
  • format
  • Conținut (imagini, videoclipuri, text, linkuri etc.)
  • Urmărirea conversiilor

Postări existente

Puteți selecta pur și simplu o postare pe care ați postat-o ​​deja sau planificată ca reclamă. Din când în când se întâmplă ca nu toate postările să fie afișate pentru selecție – în acest caz puteți introduce pur și simplu ID-ul postării (aceasta este ultima secvență de numere din adresa URL a postării). Există câteva opțiuni suplimentare pentru postările existente, de exemplu, un buton de îndemn poate fi adăugat la imagini.

Postări publicitare

Desigur, puteți crea și o nouă postare pentru anunțul dvs. În principiu, vă puteți compila reclama la fel ca o postare normală, cu toate opțiunile listate individual în meniu. Există câteva opțiuni suplimentare, cum ar fi butoanele de îndemn sau marcarea conținutului de marcă. De asemenea, puteți utiliza imagini standard gratuite dacă nu aveți propriile imagini (desigur, acest lucru pare destul de impersonal).

Meniul prezintă diferitele opțiuni pentru proiectarea postului pas cu pas.

Acesta este modul în care vă configurați prima campanie

Pentru prima dvs. încercare, începeți cu o campanie simplă de promovare a postării pe pagină. De exemplu, am ales o campanie cu scopul de a traficului pe site. Aici puteți vedea una dintre opțiunile pentru crearea unei campanii. Nu voi intra în detalii cu privire la unele dintre opțiunile selectate. Pe de o parte, deoarece nu există o recomandare generală pentru cele mai bune setări, pe de altă parte, deoarece uneori nu este relevantă sau duce prea departe.

Primul pas: creați o postare pe pagină

Creați o postare pe pagină ca de obicei. Asigurați-vă că nu există prea mult text în imagine. Puteți utiliza instrumentul de suprapunere Facebook pentru a testa dacă există prea mult text în imaginea dvs.

Pasul 2: creați o campanie și stabiliți un obiectiv

Deschideți Managerul de anunțuri și faceți clic pe fila Campanii Creați . La început, nu utilizați opțiunea de creare rapidă pentru a vă familiariza cu pașii individuali și cu opțiunile de setare.

Stânga: prezentare generală a nivelurilor. În dreapta opțiunile de setare curente la nivelul respectiv.

Definiți un nume de campanie semnificativ. Dacă faceți clic pe Următorul , treceți la nivelul următor: Grupul de anunțuri.

Pasul 3: creați grupuri de anunțuri și efectuați setări

Este mult mai ușor și mai rapid să creați mai multe grupuri de anunțuri în același timp. Cu această opțiune, se adaugă variante pentru anumite setări, toate celelalte sunt aplicate tuturor grupurilor de anunțuri.

Site-ul web ar trebui să fie preselectat pentru trafic . În acest caz, puteți sări peste oferta de articole.

grup țintă

Dacă pixelul dvs. Facebook nu este încă activat, puteți începe cu un grup țintă bazat pe persoanele care au acționat pe pagina dvs. și un public asemănător (două grupuri țintă diferite = două grupuri de anunțuri).

Mai întâi creați audiența personalizată: sub Audiențe personalizate selectați Creare nouă – în fereastra care se deschide, selectați din nou Audiență personalizată (da, sună dublu batjocorit).

După ce a fost creat publicul personalizat, durează de obicei un moment până când este actualizat și dimensiunea grupului țintă este vizibilă. Până atunci, mesajul de eroare apare în dreapta meniului: Grupul țintă este prea mic. Apoi se afișează o estimare a intervalului potențial.

Apoi, adăugați o variație personalizată a publicului (= pentru al doilea grup de anunțuri).

Selectați din nou Creați aici, dar de data aceasta un public similar.

Selectați din nou Creați aici , dar de data aceasta un public similar.

În fereastra nouă , selectați fie pagina dvs. de Facebook, fie audiența personalizată nou creată a persoanelor care au interacționat cu pagina dvs. de Facebook ca sursă . (Desigur, puteți specifica și trei variante și le puteți utiliza pe ambele.)

Puteți aplica setările rămase așa cum se arată aici în capturile de ecran. În timp, veți cunoaște din ce în ce mai bine grupul dvs. țintă și veți afla mai precis ce setări funcționează cel mai bine pentru anunțurile dvs.

Atunci când utilizați segmente de public personalizate și audiențe similare, nu este întotdeauna necesar să specificați alte opțiuni de direcționare detaliate. Desigur, dacă promovați conținut special care este cel mai probabil de interes doar pentru o parte din grupul dvs. țintă (în cazul nostru, acestea ar fi subiecte SEO foarte „nerd”), cu siguranță ar trebui să fiți mai specific aici. Puteți căuta cuvinte cheie sau puteți alege dintre sugestii. Rețineți că opțiunile se bazează pe date diferite: unele se bazează pe informații de profil – oricine nu a completat informațiile nu se încadrează în grupul dvs. țintă. Altele se bazează pe acțiuni precum evenimente sau site-uri web vizitate sau pe paginile marcate cu un like. Când treceți cu mouse-ul, veți vedea câte persoane se aplică acest atribut.

plasare

Dacă faceți publicitate postărilor de pe pagina dvs. Facebook cu un link către site-ul dvs. web, ar trebui să selectați fluxul Facebook numai în Destinații de plasare . Cu toate celelalte opțiuni, articolele nu sunt prezentate optic bine. Unele opțiuni sunt afișate cu o liniuță și altele cu o bifă care indică faptul că sunt selectate – pentru a deselecta o opțiune, caseta trebuie să fie goală.

În optimizare și livrare, de asemenea, pot fi selectate recent Vizualizări de pagini de destinație – deși această opțiune funcționează numai dacă Facebook Pixel este activ.

În următorul punct, setați bugetul, suma licitată și programul dvs.

Sub Distribuție puteți alege modul în care Facebook vă distribuie bugetul între diferitele grupuri de anunțuri. Ambele opțiuni se numesc distribuție uniformă (de ce, Facebook?), De fapt, prima opțiune este distribuția uniformă (buget / număr de grupuri de anunțuri), iar a doua opțiune este o distribuție ponderată bazată pe dimensiunea grupului țintă (= grupul țintă mai mare primește mai mult buget). Cu a doua opțiune, puteți verifica din nou sumele în prealabil și le puteți ajusta dacă este necesar.Doriți să vă formați în marketing online? Cu newsletter-ul nostru veți primi automat cele mai recente articole despre seocrație direct în cutia dvs. poștală! Faceți clic aici pentru formularul de înregistrare.

Pasul 4: adăugați postări de pagină în grupul de anunțuri

În pasul următor, selectați contribuția pe pagina pe care ați creat-o la început.

La final, verificați și confirmați din nou toate setările.

www.star-marketing.ro/contact

Tu ce parere ai?