Magazinele online și nevoia de conectivitate
Cum ar fi ca toate comenzile, prețurile și stocurile să fie sincronizate automat între marketplace-ul folosit de tine și programul de gestiune, printr-un sistem de integrare ERP cu magazinul online? Echipa Optimall by AROBS a dezvoltat un astfel de serviciu care face interfațarea între platformele de marketplace și ERP-uri mult mai ușoară. Acesta te ajută să reduci erorile umane întâmpinate frecvent în procesul de sincronizare manuală a stocurilor.
O altă soluție benefică companiilor producătoare și de distribuție este Optimall SFA (Sales Force Automation). Aceasta vine în ajutorul agenților de vânzări care realizează vizite zilnice la clienți cu scopul de a comercializa produse. Soluția poate fi folosită atât în regim Pre Sales cât și Van Sales fiind compusă din 3 elemente interconectate între ele: aplicația Back Office care va fi instalată pe serverul companiei, aplicația mobilă pe care o vor folosi agenții de vânzări și interfața cu programul de gestiune și contabilitate (ERP).
Cu ajutorul soluției Optimall ConnectoR Web API, toate comenzile plasate de către clienții tăi vor fi centralizate într-un singur loc, având astfel o evidență clară asupra lor. Serviciul de integrare a magazinului online cu ERP-ul poate fi folosit pentru orice tip de marketplace precum: eMAG, Cel.ro, Elefant.ro etc.
De ce să apelezi la serviciul de integrare ERP cu magazinul online?
- Ai control total asupra produselor din stoc;
- Actualizările se vor realiza în timp real;
- Costuri mici de gestionare a produselor;
- Facturile vor fi centralizate într-un singur loc.
Este foarte important ca soluțiile folosite de către compania ta să fie integrate cu programul de gestiune și contabilitate pentru a prelua toate datele necesare cu privire la stocuri, prețuri, nomenclator clienți, nomenclator articole etc.
Pentru informații suplimentare și o ofertă de preț personalizată, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.