3 moduri prin care sa creezi design-ul unui roll-up banner ca un profesionist!
Cand vine vorba de promovarea produselor la o expozitie comerciala, folosirea unui roll-up banner pentru standul tau este cea mai buna solutie!Este unul dintre cele mai importante instrumente pe care un expozant le poate folosi pentru un astfel de eveniment.
Marele Print iti ofera cele mai avantajoase preturi pentru un roll-up banner!
Un sistem expozitional ca acest roll-up banner este un tip de publicitate prin care poti atrage potentiali consumatori mult mai usor decat in mod normal. In cazul unei expozitii, oamenii vor trece pe langa standul companiei tale si iti vor citi mesajul pe care intentionezi sa i-l adresezi.
Desigur, pentru a ajunge la un rezultat optim, precum cei care citesc mesajul sa ia si actiune prin achizitionarea produselor sau serviciilor tale, vei avea nevoie de un design al unui roll-up banner extrem de bine realizat si precis. Asta inseamna ca obtinerea designului potrivit si a calitatii potrivite de informatii pe roll-up banner-ul tau este incredibil de importanta atunci cand vine vorba de a genera impactul pe care il doresti in randul clientilor tai. Marele Print iti ofera cateva sfaturi despre cum sa ai parte de un instrument expozitional care sa genereze acel impact.
Top 3 metode utile pentru micii antreprenori
- Plaseaza logo-ul in partea de sus
Intodeauna partea de sus a unui roll-up banner este pentru a-ti afisa logo-ul companiei si pentru a oferi cele mai relevante informatii. De ce? Adesea, acesta este primul loc in care se vor uita consumatorii noi.
- Gandeste-te de sus in jos, de la stanga la dreapta
Cu totii suntem invatati sa citim de sus in jos si de la stanga la dreapta cand suntem la scoala, iar consumatorii tai nu sunt diferiti. Tine cont de acest lucru cand incepeti sa prezentati fluxul de informatii pentru sistemul vostru. Pastrati doar informatiile relevante.
- Cromatica este la fel de importanta ca design-ul
Culorile te pot ajuta sa iesi in evidenta la o expozitie. Cromatica pe care o alegi trebuie sa functioneze bine impreuna cu restul afisului, sa fie in concordanta cu culorile logo-ului. Pentru ca acest lucru sa fie cat mai bine realizat, trebuie sa fiti constient de impactul pe care culoarea de fundal il va avea asupra modului in care oamenii va percep logo-ul. De exemplu, negru si gri sunt culori „serioase”, in timp ce culorile aprinse, precum rosu si portocaliu pot fi folosite pentru a atrage atentia unui client.