Cum fac rost de mai multe comenzi de traduceri?

Am decis sa scriem acest articol, deoarece credem ca este nevoie sa… Oferim cateva sfaturi traducatorilor sau birourilor de traduceri ce se afla la inceput.

Pe piata de traduceri, concurenta este destul de mare. Din anul 2000 pana in prezent, numarul traducatorilor si al birourilor de traduceri s-a triplat. Desigur, o data ce am intrat in Uniunea Europeana, numarul clientilor ce solicitau traduceri a crescut semnificativ.

Veti vedea in randurile urmatoare cum ar trebui sa se promoveze un traducator si un birou de traduceri. Deci, sa nu mai pierdem timpul si sa va prezentam modalitatile de promovare pentru ambele variante.

Cum te promovezi ca birou de traduceri?

cum se promoveaza un birou de traduceri si un traducator

Orice birou de traduceri are nevoie de clienti. Practic, orice afacere are nevoie de clienti si de profit, pentru a-si continua business-ul. Pentru ca un birou de traduceri sa obtina clienti, va trebui sa aplice anumite tehnici de promovare.

Variantele conventionale cu pancarde publicitare si pliante sunt destul de invechite. Ele nu reusesc in momentul de fata sa aduca acelasi volum de clienti precum noile metode. Mai mult de atat, clientela potentiala de astazi nu mai este la fel de receptiva, referitor la vechile metode.

Care sunt metodele de promovare pentru un birou de traduceri?

Orice birou de traduceri va trebui sa detina un site

Orice agentie de traduceri va trebui sa detina un site. Aici, vor fi expuse serviciile, preturile ( daca este cazul ), modul de a lucra cu clientii, portofoliul, etc. Trebuie inteles dinainte ca site-ul va fi extrem de necesar pentru un birou de traduceri. El va fi cartea dumneavoastra de vizita online.

El trebuie sa afiseze cat mai multe informatii despre activitatea biroului. Dar, va trebui sa tineti minte ca: Nu va puteti opri aici!

Site-ul nepromovat nu este decat o carte de vizita neredirectionata. Este ca si cum ati printa o mie de pliante, iar toate aceste pliante le veti tine ascunse in birou. Lumea trebuie sa stie de dumneavoastra, iar pentru a cunoaste agentia de traduceri, va trebui sa treceti la pasii urmatori.

Promovarea site-ului de traduceri

Dupa cum am spus si mai sus, urmatorul pas dupa realizarea site-ului de traduceri este promovarea acestuia. Si totusi, cum se promoveaza un site de traduceri?

In momentul de fata sunt extrem de multe forme de promovare pentru o agentie de traduceri. Dar, pentru ca site-ul sa fie vizibil, vor fi doua forme senzational de importante:

  • Optimizarea seo a site-ului de traduceri pe Google
  • Campania Adwords a site-ului de traduceri pe Google

Motorul de cautare Google este unul dintre cele mai importante elemente pentru expunere. Desigur, fiecare din cele doua variante, va aduce un anumit aport, biroului dumneavoastra. Daca campania Adwords realizata ca la carte, va aduce clienti instantaneu,… Optimizarea Seo iti va ajuta site-ul sa urce in primele rezultate din cautarile de pe Google.

Pe langa cele doua modalitati de promovare, mai sunt si alte metode ce iti vor ajuta biroul. Una dintre ele este promovarea pe Facebook. De asemeni, va trebui sa stiti ca platforma Instagram obtine din ce in ce mai mult teren. Si desigur, va trebui sa profitati mult de toate platformele online care se afla la inceput si devin cunoscute.

Pe langa aceste metode de promovare, mai sunt multe altele, dar… A trebuit sa le expunem pe cele incercate pana in prezent. Toate aceste forme de a obtine clienti au fost testate de biroul nostru de traduceri din orasul Bucuresti, AQualityTranslation.

Vom trece mai departe la modalitatile de advertising pentru activitatea de traducator.

Cum te promovezi ca traducator?

Pentru un traducator, metodele de promovare sunt cu totul diferite, dar… Se aseamana destul de mult cu cele ale unui birou de traduceri. 90% din metodele de promovare vor trebui sa fie online.

Cum se promoveaza online un traducator?

Realizarea unui cont pe Google My Business

Platforma Google pune la dispozitie o platforma, chiar si pentru persoanele fizice autorizate. Aceasta se numeste Google My Business, si are rolul de a afisa atat companiile mici, cat si pe cele mari. Platforma ofera posibilitatea clientilor de a da recenzii, asa ca… Traducatorul cu recenziile cele mai bune si care se afla in apropierea clientului va avea prioritate.

Realizarea unui blog care sa contina activitatea dumneavoastra

Ca traducator, nu veti avea nevoie de un site de traduceri, pentru ca nu va fi nevoie sa treceti aceeasi cantitate de informatii, ca la un birou. Veti avea nevoie de un blog, in care sa prezentati activitatea dumneavoastra. Va trebui treceti portofoliul, cu ce programe lucrati, pagina de contact si pe ce traduceri sunteti specializat.

Nu va sugeram sa realizati un site care sa reprezinte activitatea dumneavoastra, de aceea… Dorim sa va rezumati la un simplu blog. Desigur, site-ul este necesar in momentul in care doriti sa va extindeti si va doriti sa realizati mai multe servicii.

Implicarea pe canalele de social media

Un alt element pe care va trebui sa il parcurgeti in activitatea dumneavoastra va fi: Inscrierea in cat mai multe grupuri de pe social media. Aici, veti deveni cunoscut si veti avea capacitatea sa ajutati cat mai multa lume.

Decamdata, cam atat despre modalitatile de promovare pentru traducatori si birouri de traduceri. Noi am detaliat mai mult subiectul in ceea ce priveste promovarea unui traducator in acest link.

Va multumim ca ati ajuns cu noi pana la sfarsit!

Tu ce parere ai?