Cum sa dezvoltam un audit de SEO corect
V-ați gândit vreodată ce puteți face pentru a crește vizibilitatea in motorul de căutare a site-ului dvs.? Dacă da, un audit al site-ului web va fi sigur că va ajuta mult la atingerea obiectivelor.
Ca afacere, este esențial să efectuați periodic audituri pe site-uri web, în special dacă doriți să rămâneți pe partea de sus a rezultatelor de cautare Google – nu ați dori să fiti penalizați pentru lucrurile pe care le puteți gestiona, nu?
Acestea fiind spuse, este în interesul dumneavoastră să efectuați un audit anual sau semestrial pentru a vă menține strategia digitală în formă bună. Acum, marea întrebare este „ce este un audit al site-ului din punct de vedere SEO?”
Ei bine, nu trebuie să va faceti griji – această postare va explora fiecare informație pe care trebuie să le stiti. Suna bine? Să incepem!
1.Ce este un audit al site-ului web?
Un audit al site-ului este o analiză completă a fiecărui factor care determină vizibilitatea site-ului dvs. web în motoarele de căutare. Practic, apelati la serviciile unui profesionist pentru a examina site-ul dvs. web cu instrumente, oferindu-vă astfel o idee mai bună despre locul în care aveți probleme care trebuie rezolvate.
Cu alte cuvinte, un audit detaliat al site-ului web vă va oferi o mai bună înțelegere a motivului pentru care site-ul dvs. web nu îndeplinește criteriile stabilite așa cum trebuie. În cea mai mare parte, un site web normal ar trebui să își servească scopul de a atrage vizitatori, de a-i ține cuplat și de a-i converti în clienți plătitori.
Înainte de a intra în procesul de audit SEO, există câteva instrumente pe care doriți să le experimentați pentru a ajuta tot acest proces să funcționeze cât mai bine posibil. Li se solicită revizuirea site-ului dvs. din punct de vedere al auditului SEO? Nu neapărat – dar acestea vor face procesul mult mai ușor și mai eficient, motiv pentru care fiecare dintre ele merită aruncat o privire mai atentă. Iată câteva dintre cele mai bune instrumente de audit SEO:
- Google PageSpeed Insights
- Instrumentul de testare a datelor structurate Google
- Google Analytics
- Google Search Console
- Simulator SERP
- Copyscape
- Ahrefs
- Cognitive SEO
- SEMRush
- Screaming Frog
Un audit SEO este, în esență, este o verificare a sistemului dvs. pentru a vedea cât de bine funcționează în comparație cu piața. Mai jos sunt câteva dintre cele mai importante domenii pe care le va cuprinde un audit SEO:
Utilizarea cuvintelor cheie: un audit vă va ajuta să aflați dacă utilizarea cuvintelor dvs. cheie este la punct, bine plasată și pregătită pentru a aduce un volum optim de trafic.
1.Indexare semantică latentă (LSI):
LSI este un termen care se referă esențial la contextul și intenția din spatele unei căutări date. Pentru a o pune în context, pe măsură ce tehnologia, în special AI, progresează, este capabilă să înțeleagă din ce în ce mai mult în modul de semnificație specifică, putând astfel contabiliza lucruri precum cuvinte cheie secundare și cu coadă lungă cu mai multă frecvență.
2.Clasamente organice de căutare: dacă plătiți pentru anunțuri sponsorizate, veți dori să căutați întotdeauna modalități de reducere a acestor cheltuieli. Un audit SEO poate verifica pentru a vedea cât de bine se descurca site-ul în căutările organice, reducând astfel nevoia de a face publicitate plătită. De asemenea, puteți utiliza informațiile obținute din această parte a căutării pentru a continua cu mai multe strategii care asigură atingerea organică.
3.Țineți pasul concurenței: concurenții de pe piața dvs. ar trebui, de asemenea, să facă acest lucru în mod regulat pentru a verifica clasamentul lor SEO, plasarea cuvintelor cheie și altele asemenea. Își vor verifica meta tag-urile, link-urile și orice altceva, așa că pentru a ține pasul cu acestea, trebuie să urmați și dvs.
4.Înțelegeți codul problematic: Un audit SEO vă poate ajuta să revizuiți partea din spate a site-ului dvs. pentru a găsi erori și alte probleme care ar putea să-l încetinească sau să vă împingă în jos în clasamentele de căutare. Vreti sa aflati cum sa realizati un cod mai curat si mai rapid de citit de catre browsere si de catre robotii Google.