Care sunt cele mai bune canale de promovare pentru un birou de traduceri?
Vom adresa acest articol tuturor administratorilor sau proprietarilor de agentii de traducere. Informatiile de mai jos, pot fi utile si traducatorilor, dar nu vor avea aplicabilitate de 100%. Ne dorim ca prin ceea ce va vom relata, sa stiti ce canale de promovare dau cel mai mare randament.
Cele mai bune canale de promovare pentru traduceri
Fata de alte domenii de activitate, un birou de traduceri are un alt sistem de promovare. Spre exemplu, un restaurant are nevoie de promovare locala. Aici, intra in ecuatie canalele de promovare, care se adapteaza la cerintele respective.
De asemeni, in cazul unui birou de traduceri, promovarea se va realiza atat pe localitate, cat si la nivel national sau global. Traducerile si actele originale pot fi predate cu usurinta prin mail sau prin curier. De aceea, un birou de traduceri poate lucra atat cu clientii din Bucuresti, cat si cu cei din Alba Iulia.
Care sunt canalele de marketing online, care functioneaza pentru o agentie de traduceri?
Le vom enumera pe fiecare in parte si vom spune de ce vor da randament acestea. Trebuie sa va imaginati ca fiecare canal de promovare va trebui sa intoarca investitia. In cazul in care mijlocul de marketing nu are un ROI bun, atunci nu va fi de optat pentru acea forma de marketing online. Si da, vom discuta de marketing online in cazul promovarii agentiilor de traducere. Celelalte forme nu sunt destul de bune sau pot ajunge sa devina destul de costisitoare pentru o agentie de traduceri.
Asa ca, sa nu mai pierdem timpul si sa va aratam ce mijloace de promovare functioneaza pentru o agentie de traduceri.
Campaniile de promovare prin Google Adwords a biroului de traduceri
Una dintre cele mai bune mijloace de promovare este Google Adwords. Ca sa intelegeti ce inseamna acest canal de promovare, vom oferi inainte de toate un mic exemplu. Site-ul biroului de traduceri va putea fi promovat pe Google prin doua forme: Adwords si Optimizare Seo. Astfel, o parte din listarile Google sunt destinate pentru Adwords si o parte pentru campania de Optimizare Seo.
Promovarea serviciilor de traducere prin Google Adwords va duce site-ul printre primele rezultate incepand din ziua urmatoare. Costul pentru Google Adwords se realizeaza pe click. Astfel, fiecare click va avea un anumit cost. Cu cat sunt mai multe click-uri pe zi, cu atat va trebui sa aveti un buget mai mare. Acest canal de promovare este unul dintre cele mai profitabile pentru o agentie de traduceri.
Foarte multe companii de traduceri afirma ca ROI-ul este de doua ori mai mare la Google Adwords, fata de multe alte mijloace de promovare.
Optimizarea Seo pentru biroul de traduceri
In toate aceste randuri noi va oferim doar canalele care dau un randament destul de bun. Deci, toate aceste mijloace de promovare sunt testate de noi si apoi recomandate catre dumneavoastra.
In cazul optimizarii seo, timpul de promovare va fi mai indelungat. Spre exemplu: Pentru a urca o agentie de traduceri printre primele rezultate, va fi nevoie de cel putin un an de optimizare seo.
Trebuie inteles faptul ca optimizarea seo este mai degraba o investitie in timp. De asemeni, o mare parte din procesele optimizarii seo le puteti face dumneavoastra ca administrator.
Fata de Google Adwords, unde ROI-ul este de doua ori mai mare,… In situatia optimizarii seo, ROI-ul este de 4 ori mai mare. Cu toate acestea, va trebui sa investiti pe un an de zile.
Acestea sunt cele mai bune canale de promovare pentru un birou de traduceri.
Acesta a fost articolul nostru. V-am prezentat pana in acest punct cele mai bune canale de promovare. Va multumim ca ati ajuns cu noi pana la sfarsit!