Cauti cazare in Caciulata?

Agenții de turism își pot spori oportunitățile de succes prin înțelegerea mentalității clienților lor actuali și viitori. Cu toții facem presupuneri despre modul în care ne desfășurăm activitatea în fiecare zi. Din păcate, multe ipoteze nu se bazează pe cercetări solide sau pe o înțelegere a clienților noștri. Cheia este separarea faptelor de ficțiune. Înțelegând procesul decizional al călătorilor de agrement, agenții de turism se pot echipa mai bine pentru a aborda problemele cele mai importante pentru clienții lor.

Potrivit monitorului național de călătorie pentru agrement YPB & R / Yankelovich din 2003, următoarele sunt cele mai importante cinci motive pentru care călătorii de agrement aleg un agent de turism.

1 Capacitatea de a oferi cele mai bune opțiuni și prețuri.

Nu este vorba doar de preț. Consumatorii caută agenții de turism pentru a oferi cea mai bună soluție globală nevoilor lor individuale de călătorie. Avem tendința să credem imediat că prețul este ceea ce vinde și nu neapărat ceea ce dorește sau are nevoie clientul. Calificarea clientului în avans vă poate oferi o evaluare a nevoilor relevante. Acestea pot include datele, calitatea sau locația cazării sau a cabinei, politica de anulare, facilitățile de agrement, ușurința de a face afaceri etc. Este posibil să nu fie doar prețul.

Nu există doi clienți la fel. Ceea ce funcționează pentru unul nu poate funcționa pentru altul. Dacă vă alocați timp pentru a vă înțelege mai bine clientul, pe rând, vă poate crește procentul de închidere. Prețul este important atunci când este singurul lucru pe care îl vindeți.

2 Economisirea banilor.

Economisirea de bani nu înseamnă, de asemenea, doar preț. Este mai mult despre valoare. Dacă hotelul nu era locația potrivită, dacă linia de croazieră nu era linia de croazieră potrivită, dacă terenul de golf nu era terenul de golf potrivit … nu contează cât a economisit clientul dvs. Nu se vor întoarce la tine. Se poate economisi o grămadă de bani și poate fi mizerabil. Economisirea banilor este importantă pentru consumatori numai după ce au evaluat ecuația valorii.

(P) Alege agentia 4Travel.ro pentru Cazare in Caciulata.

Valoarea este ceea ce caută. Aici, agentul de turism, puteți oferi o diferență distinctă. Calificându-vă în mod corespunzător clienții în avans, puteți recomanda oferte relevante și, de asemenea, furniza strategii de economisire a costurilor. Mutarea unei întâlniri, schimbarea locației unei camere / cabină, deschiderea opțiunilor de zbor etc., toate pot economisi bani. Nimeni nu vrea să plătească mai mult decât este necesar. În mediul actual, acum este la modă ca clienții să se laude cu colegii și prietenii lor cât au economisit, indiferent dacă este vorba de o cameră de hotel, de un loc de zbor aerian sau de o croazieră. Valoarea percepută și primită este critică.

Și amintiți-vă, dacă clientul are o experiență de călătorie proastă, nu veți auzi niciodată de la ei câți bani au economisit.

Tu ce parere ai?