Ghid Remarketing prin Facebook Ads
Se pare că majoritatea site-urilor pot converti în medie doar 2% din vizitatorii lor. Deși nu este un număr mare, nu înseamnă că trebuie să renunți la restul de 98%. Care este locul în care intră în joc remarketingul; cu acesta, veți putea viza acei vizitatori care și-au manifestat deja interesul față de marca dvs. Rezultatele? Pentru unele industrii, reorientarea poate duce la o rată de conversie cu 147% mai mare în timp. Mai jos voi acoperi intrările și ieșirile din remarketing-ul Facebook și de ce aveți nevoie în planul dvs. de marketing.
Ce este remarketingul Facebook și de ce este important?
De asemenea, cunoscut sub numele de retargeting, remarketingul este un mod de a viza pe cineva care a vizitat deja site-ul dvs. web. Vă oferă oa doua șansă să ajungeți la cel care a scăpat – cel care a vizitat blogul dvs. sau a navigat pe serviciile dvs., dar nu s-a obosit să lase nicio informație de contact. De exemplu, spuneți că conduceți un magazin de haine cu prezență online.
Poate că veți obține o mulțime de trafic către magazinul dvs. și poate o bună majoritate ajunge până la pagina de plată. Dar undeva de-a lungul liniei, le pierzi. Folosind remarketingul, puteți identifica acei potențiali cumpărători și puteți difuza anunțuri direcționate pe alte platforme pentru a-i incita să finalizeze achiziția. Funcționează prin cookie-uri care urmăresc utilizatorii care au fost pe site-ul dvs., astfel încât să aveți deja un public calificat pentru a ajunge prin anunțuri. Și funcționează foarte bine. Atât de bine încât poate spori răspunsul publicitar cu până la 400%. Nu numai asta, dar vizitatorii reorientați cu anunțuri grafice au șanse cu 70% mai mari de a face conversii pe site-ul dvs. web. Și, în general, ratele de clic pentru anunțurile grafice reorientate pot fi de 10 ori mai mari decât anunțurile ne-direcționate.
De ce remarketingul Facebook?
Facebook este una dintre cele mai populare platforme pentru retargeting. Acest lucru se datorează în mare măsură capacității Facebook de a vă ajusta metodele de direcționare. Și nu strică faptul că ajunge la mulți oameni. În aceste zile, două miliarde de oameni folosesc Facebook în fiecare lună și 1 din 5 minute pe care oamenii îl petrec pe mobil este pe Facebook sau Instagram. Nu numai asta, ci doar reclamele primesc 22 de miliarde de clicuri pe Facebook. Este un public mare, ceea ce este bun, dar trimiterea anunțului către toate cele două miliarde va produce probabil puține rezultate. În schimb, folosim remarketingul. În medie, anunțurile de remarketing de pe Facebook obțin o implicare de 3 ori mai mare decât cele obișnuite. Pentru că, după cum știe Facebook, „este mai ușor să vindeți clienților existenți decât să căutați noi”. Motiv pentru care Facebook a creat segmente de public personalizate.
Despre publicurile personalizate și Facebook Pixel
Audiențele personalizate sunt alcătuite din clienții și clienții potențiali și sunt utilizați pentru a defalca anunțurile pentru a viza comportamente și medii foarte specifice ale acelor clienți potențiali. Potrivit Facebook, scopul este de a „conecta cu persoane care și-au manifestat deja interesul pentru afacerea sau produsul dvs.”. Acestea vă permit să vă segmentați publicul după:
Fișier client
Traficul site-ului web
Activitatea aplicației
Logodnă
Deși toate au meritele lor, astăzi ne concentrăm în mod special pe traficul site-urilor web. Pentru a activa, în loc să furnizați e-mailuri sau numere de telefon pentru clienți pentru a vă crea lista, veți insera un cod de urmărire Facebook Pixel pe un site web. Pixel va viza apoi anunțurile dvs. Facebook către utilizatorii care v-au vizitat site-ul (sau o anumită pagină) pe site-ul dvs. într-o perioadă de timp desemnată – care poate dura până la 180 de zile.
Odată emis, codul dvs. pixel va fi adăugat la toate paginile site-ului web pe care doriți să le urmăriți într-o anumită campanie. Este dat un singur cod de pixel pentru fiecare cont publicitar.
(P) Afla mai multe pe www.star-marketing.ro/blog
Configurarea remarketingului Facebook
Configurarea primului dvs. anunț de remarketing este o chestiune de a urma câțiva pași simpli.
Mai întâi, conectați-vă la Facebook Ads Manager și localizați Business Manager în partea stângă sus a ecranului
Apoi alegeți Selectați segmentele de public din meniul derulant din Business Manager
Apoi, veți face clic pe „Creați public” din partea stângă sus a ecranului și selectați „Public personalizat”
Veți primi o nouă pagină, unde veți alege „Trafic pe site” din lista dată
Aici selectați pe cine doriți să urmăriți cu Facebook Pixel. Veți alege din următoarea listă:
Oricine vă vizitează pagina
Oameni care au vizitat o anumită pagină
Persoane care vizitează anumite pagini, dar nu altele
Oameni care nu au vizitat într-un anumit timp
Selectarea țintei dvs. de remarketing Facebook și Unde să utilizați cookie-urile
Iată ce nu doriți: un public personalizat care vizează toți cei care v-au vizitat vreodată site-ul web. De ce? Deoarece oamenii vă vor vizita site-ul web din mai multe motive. Și pentru a face publicitate eficientă, trebuie să cunoașteți intenția specifică a utilizatorului.
Succesul campaniei dvs. se bazează pe găsirea și atingerea țintei corecte. Publicurile personalizate vă permit să vizați potențialii în funcție de modul în care au interacționat cu site-ul dvs. Cine și ce pagini alegeți să urmăriți va depinde în cele din urmă de ceea ce încercați să realizați cu eforturile dvs. de remarketing.
De exemplu, poate ați dori să ajungeți la clienții care au ajuns până la pagina de plată, dar au renunțat înainte de a finaliza achiziția. Apoi, veți activa pixelul pe pagina dvs. de plată și veți reorienta acei clienți cu un anunț care conține o ofertă specială sau o reducere – doar apăsarea de care au nevoie pentru a reveni și a cumpăra de pe site-ul dvs.
În mod similar, dacă obiectivul dvs. este o creștere generală a vânzărilor, ați dori să etichetați cele mai bine vândute pagini de produse. Sau poate încercați să vă dezvoltați lista de abonamente prin e-mail sau blog. În acest caz, ați putea plasa codul pixel pe paginile blogului dvs. pentru a remarketia către cei care au deja un interes dovedit pentru conținutul dvs.
Încercați să fiți cât mai specific posibil atunci când alegeți pe cine vizați. La urma urmei, cu cât vă puteți restrânge obiectivele și cu cine se aliniază, cu atât aveți mai multe șanse ca reclamele dvs. să găsească publicul potrivit.
Crearea anunțurilor dvs. de remarketing Facebook
După ce știți pe cine vizați, este timpul să aflați cum să le atrageți atenția. Nu este momentul să folosiți aceleași imagini și să copiați pe care le-ați folosit în orice anunț grafic vechi; în schimb, alocați-vă timp pentru a crea o reclamă concepută să atragă în mod special publicul dvs. de reorientare.
Amintiți-vă, aceste persoane vă cunosc deja marca, așa că nu pierdeți timpul prezentându-vă. În schimb, abordează-ți obiectivul. Încercați să recuperați vânzarea pierdută? Adresați-vă unei probleme de vânzare în exemplarul dvs. sau prezentați produsele pe care le-au vizitat în trecut. Ca întotdeauna, păstrați creativitatea copiilor și imaginile dvs. atrăgătoare. Și, desigur, acordați o atenție specială îndemnului dvs. (CTA). Asta inseamna:
Folosiți cuvinte de acțiune (Citiți acum!)
Încurajați acțiunea rapidă (nu pierdeți o secundă; începeți astăzi!)
Oferiți publicului pasul următor (Faceți clic pe linkul de mai jos)
Desigur, CTA ar trebui să reflecte obiectivul dvs. general și acțiunea dorită – fie că cumpărați acum, abonați-vă astăzi etc.
Cum să vă măsurați eforturile de remarketing Facebook
Facebook facilitează urmărirea succesului campaniei dvs. chiar în secțiunea Manager anunțuri. Acolo, veți putea monitoriza factori precum clicuri, afișări, acoperire, rata de clic (CTR) și conversii. De asemenea, puteți utiliza Google Analytics pentru a vedea cum a fost afectat traficul site-ului dvs. web și dacă potențialii aterizează pe paginile potrivite. Păstrați filele strânse ale acestor indicatori de performanță și asigurați-vă că rezultatele se aliniază cu obiectivele pe care le-ați propus. Dacă obiectivul dvs. era mai mult trafic, a existat o creștere notabilă?
Sau dacă oferim mai multe vânzări, cum a afectat campania dvs. vânzările de produse? Și nu uitați, testați continuu anunțul pentru performanțe mai bune. Unii factori de testat includ:
CTA
Imagini
Pagini de destinație
Mesagerie
Buget
De asemenea, verificați pentru a vă asigura că rentabilitățile dvs. merită investiția. Dacă descoperiți că obiectivele dvs. sunt prea costisitoare sau clienții nu efectuează conversii la fel de bun cum ați sperat, modificați-vă anunțurile în consecință și reduceți-le, acolo unde este posibil.
Începeți cu remarketingul Facebook
Majoritatea vizitatorilor site-ului nu vor lua măsuri la prima vizită. Remarketingul vă va permite însă să vă reconectați cu potențiali clienți calificați. Uneori, tot ce le trebuie este o a doua șansă.