Ce inseamna sa ai certificare iso 9001?
Afla mai multe despre aceasta certificare iso 9001
Certificare ISO 9001 exista in diverse domenii si fiecare domeniu are standarde si linii directoare diferite. Aceste certificari ajuta companiile sa creasca eficienta si sa creasca satisfactia clientilor.

Cand vrei ca firma ta sa creasca, nu poti face totul dintr-o data. Trebuie sa depui mult efort pentru a fi auzit, vazut, oferind incredere si calitate, astfel incat oamenii sa se intoarca catre tine si sa te vada ca pe o optiune profitabila in viata lor. Un client care este multumit de serviciul unei companii este unul care se va intoarce la companie atunci cand simte nevoia. Dar atunci cand oferta companiei lasa de dorit, nici macar clientii nu vor mai manifesta interes. Va lasa recenzii negative si, ca urmare, va exista o scadere care va duce cel mai probabil la faliment.
Standardele de certificare iso 9001 ajuta la mentinerea produselor si serviciilor noastre relevante. Cand standardele se schimba, ne adaptam la noile schimbari. Cand lucram cu clienti noi, le trimitem detaliile de certificare a companiei noastre pentru a asigura conformitatea cu standardele ISO.
Procesul de certificare include urmatoarele etape
- Analiza documentelor: In timpul auditului, Certinspect evalueaza documentele si inregistrarile companiei.
- Audit la fata locului: Certinspect evalueaza daca activitatile desfasurate indeplinesc cerintele ISO 9001 si evalueaza inregistrarile companiei.
- Eliminarea neconformitatilor: organizatia identifica si implementeaza actiunile necesare pentru a elimina cauza principala a neconformitatilor identificate in timpul auditului.
- Eliberarea certificatelor: se emite certificare ISO 9001 si se acorda dreptul de utilizare a marcii de certificare.
- Audituri de supraveghere: Pentru a mentine valabilitatea certificarii, vor fi efectuate audituri anuale (si, eventual, audituri neanuntate in unele cazuri).
Alte detalii esentiale
Ce experienta trebuie sa aiba o organizatie pentru a-si certifica propriul sistem de management al calitatii?
Sistemul trebuie implementat timp de cel putin trei luni.
Cum poate fi asigurata competenta echipei de audit?
Prin alegerea unei tehnici se iau in considerare diversi parametri, precum experienta de lucru directa (angajatii organizatiilor care opereaza in industrii similare) si indirecta (consultanta, audit in medii similare), pregatirea specifica si grade de studiu.