Ce trebuie sa stii daca vrei sa fii un antreprenor de succes
Sa fii antreprenor e usor, dar sa ai succes in afacerea ta necesita nu doar multa munca, intuitie, ci si cunostinte cat mai vaste. Vezi care sunt unele dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le stii ca antreprenor.
Fii bine informat
Nu se refera doar la noutatile din domeniul tau, ci si la ce presupune gestionarea si promovarea afacerii. Chiar daca vei lucra cu o agentie sau cu alti specialisti, e nevoie sa cunosti macar partial domenii precum contabilitate, project management sau promovare online.
Si daca vorbim de promovarea online, cel putin la inceput, peste 60% dintre antreprenori se ocupa singuri de promovare.
Insa, chiar si daca ai deja un buget disponibil pentru a colabora cu o agentie, tot e nevoie sa aveti un limbaj comun, sa stii ce sa ceri, ce asteptari ai si cum sa evaluezi rezultatele.
Prin urmare, investeste in tine si participa la cursuri care te pot ajuta sa obtii informatiile necesare, fie ca e vorba de cursuri de finante sau promovare online.
Trebuie sa fii vizibil
Nu e vorba neaparat de tine, ci de business-ul tau. Indiferent ca ai o mica afacere sau tintesti sa transformi business-ul in ceva maret, trebuie sa fii pe internet. Asta inseamna ca site-ul companiei e obligatoriu.
In cazul in care esti un “one man show” si ai o profesie ca trainer, coach sau psiholog, site-ul te va ajuta inclusiv la crearea unui brand personal.
Daca cumva ai aptitudini si interes spre web design, poti invata cum sa iti creezi singur un site. SEOmark.ro organizeaza atat cursuri de promovare online, cat si un curs de realizare site in WordPress, pe care ai putea sa il urmezi. Astfel, vei putea sa iti construiesti singur un site de prezentare pentru afacerea ta sau un site de continut, daca iti doresti sa ai un blog sau o revista online.
Nu crea produse noi, ci satisface o nevoie
Multi antreprenori considera ca un produs nou lansat pe piata va avea automat succes, insa nu e asa. Ceea ce trebuie sa iei in calcul e nevoia consumatorilor si care sunt produsele sau serviciile care il pot ajuta sa o satisfaca.
Cca 42% dintre antreprenori esueaza deoarece nimeni nu are nevoie de produsele ori serviciile lor.
Vrei sa lansezi un produs nou? Intreaba-te daca e nevoie de el pe piata si daca satisface o nevoie sau rezolva o problema a consumatorilor potentiali.
Nu renunta
Antreprenorii care au succes nu au renuntat la prima piedica. Nimeni nu spune ca va fi un drum lin, usor catre succes. Daca ar fi asa, toti ar fi antreprenori de succes. Prin urmare, inarmeaza-te cu rabdare si incearca sa gasesti modalitati prin care poti rezolva problemele care apar. Nu renunta din start, nu renunta la orice obstacol. Si vor fi multe.
Sursa: SEOmark.ro