Cum te ajută campaniile Google Ads?
Ai o afacere și vrei să o promovezi prin platforma de publicitate oferită de Google? Află din acest articol cum te ajută campaniile Google Ads atât pe tine, dar mai ales cât îți ajută afacerea să se dezvolte.
Tipurile de campanii Google Ads
Mai jos vă prezentăm informații esențiale despre cele mai cunoscute tipuri de campanii Google Ads:
- Search: acest tip de campanie se bazează pe căutările publicului țintă în motorul Google. Mai precis, poți seta cuvintele cheie pe care vei licita, iar ele vor apărea în primele căutări;
- Display: vorbim despre campaniile care implică bannere. Acestea ajută un produs sau un serviciu crescându-i notorietatea;
- YouTube (video): campaniile video vor fi afișate în generale pe YouTube, dar și pe platformele partenere. Dacă aveți un videoclip sau un spot publicitare pe care doriți să-l promovați, acest tip de campanii Google sunt cele mai potrivite;
În topul tipurilor de campanii de publicitate Google mai sunt și Call Only, dar și Remarketing, dar despre ele vom vorbi într-un articol separat.
La ce ajută campaniile Google Ads
Mai jos poți vedea beneficiile publicității prin Google:
- Crește notorietatea brandului;
- Crește numărul de vizitatori pe website;
- Îți faci cunoscut serviciul/produsul;
- Anunțul ajunge doar la persoanele interesate;
- Crește numărul clienților/vânzărilor.
Așadar, după cum poți vedea, afacerea ta va avea doar de câștigat dacă vei alege să o promovezi prin această platformă. Trebuie menționat faptul că prețul campaniilor este unul mediu sau ridicat, în funcție de concurența din domeniu, însă pe termen lung acesta ar trebui să fie amortizat.
Concluzii
Te sfătuim să-ți promovezi afacerea în toate mediile, mai ales că în zilele noastre vizibilitatea brandului este extrem de importantă. Dacă crezi că nu ai timp sau nu dispui de cunoștințele necesare, poți oricând să apelezi la o firmă de promovare online care va seta și administra în locul tău campanii de promovare Google Ads. Astfel, tu vei avea timp să te ocupi de administrarea afacerii, în timp ce specialiștii se vor ocupa de imaginea acesteia.