imoPR: Proiecte de sute de milioane de euro gestionate în 3 luni de la lansare
imoPR, prima agenție de marketing, publicitate și PR imobiliar din România, în primele 3 luni de la lansarea oficială s-a ocupat de imaginea și de brand awareness-ul unor proiecte rezidențiale care valorează peste 50.000.000 Euro. De asemenea, imoPR reprezintă pe partea de copywriting, branding, creație grafică, promovare și PR un proiect de investiții imobiliare cu active ce însumează minimum 200.000.000 Euro.
La acestea se adaugă și proiecte de naming, branding, creație grafică, webdesign și promovare online a aproximativ 10 agenții imobiliare mici, mijlocii și mari și a unei francize imobiliare care urmează să se lanseze în piața imobiliară românească.
Avem resursele necesare și know how-ul pentru a face lucrurile să se întâmple. Suntem echipa potrivită la locul potrivit! Înțelegem pe deplin nevoile din piață imobiliară actuală și avem puterea de a le transpune în creații grafice, copywriting, webdesign și promovare astfel încât clienții noștri să aibă din ce în ce mai multă expunere, mai mult succes. Totul se rezumă la final, pe lângă o imagine profesionistă și curată, la un număr de clienți din ce în ce mai mare, la creșterea numărului tranzacțiilor și la creșterea cifrei de afaceri.”, declara Costina Petrescu, fondatoarea imoPR.
“Lumea imobiliară asociază brandingul, marketingul și promovarea cu lucrurile scumpe, pe care unii nu și le permit. Ori nu este chiar așa. Bugetele pornesc de la câteva sute de euro! Sute de euro care aduc, în timp, zeci de mii de euro sau sute sau milioane. Totul ține de strategie, de echipa cu care lucrezi și de a te ține de liniile trasate. Așa cum “a diamond is a girl’s best friend”, marketing is a manager’s best sales instrument. Iar așa cum nu arunci diamantul și îl îngrijești, așa trebuie făcut și în marketing. Bijutierii suntem noi, echipa imoPR, acționăm cum trebuie, atunci când trebuie. Astfel încât imaginea ta în față clienților să rămână fără de pată, să crească și să se transpună în vânzări.”, a mai adăugat Costina Petrescu, CEO imoPR și Titirez.ro.
imoPR a fost lansată oficial în cadrul ediției Toamna 2019 a Târgului Național Imobiliar – TNI și reprezintă un serviciu din portofoliul Titirez.ro, unul dintre cele mai cunoscute portaluri imobiliare din România, care doreşte să vină în ajutorul agenţiilor imobiliare şi dezvoltatorilor rezidenţiali, astfel încât să le simplifice metodă de lucru, să le susţînă activitatea, să le creeze un branding puternic, să le genereze cât mai multe rezultate şi cât mai multe vizite încheiate cu tranzacţii la notariate.