Definește structura internă a companiei cu un soft organigrama

Organizarea optimă reprezintă o prioritate pentru multe companii, iar un soft organigrama și un portal HR facilitează desfășurarea activității interne într-un mod eficient. Tot mai multe procese de resurse umane pot fi acum optimizate și realizate în mediul online, într-un mod intuitiv. Digitalizarea ajută organizațiile să-și reducă costurile semnificativ și să economisească timp și energie pentru specialiștii HR, care își pot îndrepta eforturile înspre alte activități.

Structura organizației, definită ușor cu un soft organigrama

O vedere de ansamblu a rolurilor dintr-o companie ajută la înțelegerea clară a raporturilor dintre angajați. Un soft organigrama poate fi utilizat pentru a crea structura organizatorică a unei companii, sub forma unei reprezentări grafice. Dintr-o aplicație de resurse umane complexă, angajații pot accesa organigrama utilizând un portal HR dedicat lor. Când ai la dispoziție o astfel de imagine, ai o viziune clară asupra departamentelor din companie, a posturilor și a gradului de interdependență dintre angajați. Departamentele de HR pot beneficia semnificativ de un soft organigrama, oferindu-le ocazia de a-și elabora strategiile prin metode eficiente.

Cum te ajută o organigramă ușor de înțeles?

Organigramele sunt foarte utile pentru a înțelege modul în care rolurile fiecăruia se leagă, mai ales în cazul în care există o fluctuație în ceea ce privește personalul dintr-o companie. O structură internă bine prezentată, generată dintr-un soft organigrama, poate îmbunătăți claritatea și comunicarea pentru un business, afișând într-un mod clar poziției fiecărui angajat în cadrul companiei.

De asemenea, cu un soft organigrama gestionezi eficient creșterea echipei și schimbarea unor roluri ale angajaților. Toate aceste modificări pot fi vizualizate de către membrii companiei dintr-un portal HR, în care pot fi încărcate diverse documente de interes pentru aceștia. Într-un mediu profesional alert și plin de schimbări, dinamica unei companii se află într-o schimbare continuă. Pentru ca toți oamenii dintr-o organizație să țină pasul cu aceste schimbări, un soft organigrama și un portal HR sunt instrumente digitale foarte utile.

Un portal HR îmbunătățește comunicarea internă

Departamentul de resurse umane are nevoie de o comunicare eficientă cu întregul personal, indiferent de modul în care își desfășoară activitatea, fie că vorbim de munca de la punctele de lucru ale companiei, un sistem hibrid sau full remote. Un portal HR permite operațiuni precum: solicitarea unor zile de concediu, vizualizarea datelor personale, a fluturașilor de salariu sau a unor documente, sau gestionarea delegațiilor, alături de alte procese administrative. Toate acestea acțiuni pot fi realizate în format electronic prin intermediul unui portal HR dedicat nevoilor lor, în care se pot autentifica din orice locație și în orice moment al zilei. Utilizarea aplicațiilor inteligente a simplificat procesele de resurse umane pentru angajați și a schimbat modul în care aceștia interacționează cu departamentul de HR. Un portal dedicat propriilor nevoi îi ajută pe angajați să obțină informații la îndemână, fără să mai fie necesară interacțiunea cu personalul de resurse umane.

Soluții tehnologice intuitive de la UCMS by AROBS

Utilizarea unor soluțiilor software pentru a eficientiza gestionarea resurselor umane aduce beneficii pentru întreaga organizație. Implementarea unui soft organigrama, alături de un portal HR, crește productivitatea dintr-o companie, contribuind de asemenea la o comunicare optimă între toți membrii ei. UCMS by AROBS este o companie care dezvoltă soluții software, configurabile nevoilor specifice din organizația ta. Aplicația lor de resurse umane, True HR, are incluse 19 funcționalități, printre care un soft organigrama și un portal HR. Pentru a afla mai multe detalii despre modul de funcționare al acestora, ia legătura cu specialiștii UCMS by AROBS prin email la sales@ucms.ro sau la telefon 0738 822 537.

Share your thoughts