Ghid Promovare Facebook Ads 2020
Companiile care doresc să se adreseze unui grup țintă din diferite țări își pot crea propria pagină Facebook pentru fiecare țară. Dar există o altă modalitate: alternativa este să creezi o pagină globală sau o pagină globală și să combini astfel mai multe pagini de țară „sub un singur acoperiș”. Această variantă necesită o anumită obișnuință, dar are avantaje.
Aici vom intra în mai multe detalii despre cum puteți crea și gestiona Global Pages și ce avantaje sunt asociate cu acestea . De asemenea, ne uităm când merită o pagină globală și când este mai bine să adoptăm o abordare diferită. Pentru că, la fel ca majoritatea lucrurilor, paginile globale nu sunt cea mai bună soluție în orice condiții.
O pagină globală pe Facebook este un profil pentru diferite țări cu mai multe subpagini . Aspectul special este că utilizatorii sunt direcționați automat către subpagina țării în care trăiesc.
Aceasta înseamnă: dacă un utilizator caută compania dvs. pe Facebook, va obține un rezultat în loc de multe altele diferite pentru diferite țări. Dacă face clic pe acesta, va ateriza pe versiunea paginii dvs. care a fost special creată pentru țara sau regiunea sa geografică . Așadar, el poate vedea conținut diferit într-o altă limbă decât un utilizator dintr-o altă țară sau regiune.
Publicitatea pe Facebook este profitabilă, dar și competitivă. Facebook reprezintă o piață profitabilă pentru publicitate datorită instrumentelor de marketing aprofundate ale Facebook care vă permit să vă vizați cu precizie piața. Cu toate acestea, multe alte companii folosesc deja publicitate pe Facebook. Citiți ghidul nostru pentru câteva sfaturi despre optimizarea anunțurilor dvs. pentru a reduce cheltuielile în timp ce vă maximizați rezultatul.
Adresați-vă pieței prin Facebook Ads
Cu cât mai multe persoane se adresează anunțului dvs., cu atât va fi mai scumpă campania dvs. publicitară. Utilizați instrumentele de direcționare Facebook și faceți cercetări pentru a înțelege la cine să apelați. Apoi reglați materialul în consecință. Definirea și direcționarea unor date demografice specifice scade costurile prin faptul că nu difuzează date demografice greșite și crește implicarea publicitară, vizând clienții care se potrivesc cu piața.
Programați-vă anunțurile
Puteți programa anunțurile pe Facebook. Acest lucru vă oferă un control complet asupra datelor și orelor în care apar anunțurile dvs. și când acestea nu apar. Acest lucru vă poate ajuta să reglați fin pe cine vizează anunțul dvs. Nu plătiți pentru anunțuri în zilele și orele în care este puțin probabil ca piața dvs. țintă să le vadă.
Strategia de licitare
Facebook oferă două opțiuni încorporate pentru a vă ajuta să vă echilibrați costurile și utilizarea serviciului: cel mai mic cost și costul țintă.
Cel mai mic cost caută să vă cheltuiți întregul buget la cel mai mic cost optim pe anunț. Puteți seta limite pentru fiecare anunț, dar dacă le setați prea jos, anunțurile dvs. nu vor apărea atunci când concurența este suficient de mare. Un dezavantaj al anunțurilor cu cel mai mic cost este că, cu cât cheltuiți mai mult dvs. și concurența, cu atât costul este mai mare. Pentru a vă cheltui bugetul la timp, cheltuielile pe anunț pot crește semnificativ.
Costul țintă vă va ajuta să obțineți costuri medii mai stabile și este mai potrivit pentru campaniile publicitare pe termen lung, deoarece costurile dvs. se vor stabiliza în timp. Este disponibil numai pentru următoarele obiective ale campaniei:
Instalați aplicații
Conversii
Generarea de leads
Vanzare catalog
Ghid Promovare prin Facebook Ads
Setați costul mediu al anunțului dvs., iar Facebook va cheltui în medie suma respectivă pentru difuzarea anunțurilor dvs. Asta înseamnă că nu veți cheltui întotdeauna cel mai mic cost posibil pentru publicitate, deoarece Facebook nu ține cont de bugetul dvs. mai mare, dar veți avea o înțelegere și un control mult mai bun al bugetului dvs. publicitar pe termen lung.
Strategia optimă de licitare depinde de campania dvs., dar, în general, campaniile de scurtă durată vor beneficia cel mai mult de cel mai mic cost, iar campaniile de marketing pe termen lung vor beneficia mai mult de costul țintă.
Dacă puteți lucra doar cu un buget limitat (de exemplu 500 CHF pe lună sau mai puțin), atunci ar trebui să acordați atenție cu siguranță cât de mult și, mai presus de toate, ceea ce testați. Pentru mulți, este foarte tentant să încerci toate ideile bune dintr-o dată. Pe termen lung, însă, acest lucru va duce la probleme și vă va reduce definitiv bugetul.
(P) Citeste si pe Star-Marketing.ro ghidul de Facebook Ads.
Exact aici se află problema: când rulați anunțurile, veți încerca să culegeți cât mai multe date posibil, astfel încât să puteți lua o decizie în cunoștință de cauză despre ceea ce funcționează cel mai bine. Dacă efectuați prea multe teste în același timp, această abordare vă va reduce enorm bugetul. Prin urmare, durează mult mai mult până când aveți suficiente date și puteți lua o decizie. Rezultatul este adesea că companiile devin nerăbdătoare, fac modificări timpurii sau încetează total publicitatea.
Dacă aveți un buget, încercați să vă limitați testele. Primul lucru pe care îl vedeți când parcurgeți fluxul de știri și întâlniți o reclamă este imaginea. Folosiți aceste cunoștințe și testați două imagini complet diferite. Apoi puteți evalua reacțiile la acesta (de exemplu, rata de clicuri) și vă puteți ocupa de testele ulterioare. Nu testați niciodată lucruri similare sau chiar aceleași, ci întotdeauna cât mai diferit posibil. Amintiți-vă întotdeauna, totuși, să efectuați testele doar într-o măsură limitată. De exemplu, dacă aveți la dispoziție doar un buget de 500 CHF, nu ar trebui să încercați mai mult de 2 imagini, titluri sau descrieri pe campanie publicitară. Pentru început este mai bine să testați din ce în ce mai concentrat.
- Anunțuri care nu generează clicuri
Este esențial să reușiți să determinați oamenii să facă clic pe anunțurile dvs. sau să-i păcălească să ia anumite acțiuni. La urma urmei, ultimul lucru pe care îl doriți este să plătiți pentru ca oamenii să vă vadă anunțul, dar să nu facă clic pe el. Calitatea anunțurilor este crucială aici, la fel ca și modelul dvs. de licitare. Facebook vă oferă diferite modele pentru oferte. Acestea includ „plată pe clic” și „plată pe afișare (afișări)”. Dacă alegeți ultimul model și doar câteva clicuri pe reclamele dvs., atunci veți pierde probabil.
În acest moment, ar trebui să vă regândiți cu siguranță modelul de licitare și să evaluați și să examinați anunțurile dintr-o perspectivă creativă. Anunțul dvs. este suficient de convingător? Indiferent de modelul pe care îl utilizați, reclamele dvs. trebuie să fie convingătoare și atractive. Așadar, alocați-vă timp pentru a afla motivele pentru care oamenii ar putea să nu facă clic.
- Niciun control asupra frecvenței anunțurilor dvs.
Asigurați-vă că urmăriți acest punct. Puteți chiar să configurați reguli automatizate aici pentru mai puține probleme. Valoarea frecvenței anunțurilor este afișată în rapoartele publicitare standard de pe Facebook. Vă arată cât de des o persoană vă vede anunțul.
La ce ar trebui să ne uitam? De obicei, o rată de incidență între 3 și 5 este considerată normală . Orice altceva dincolo de asta ar trebui să seteze sunetul de alarmă pentru dvs. Trebuie să țineți evidența lucrurilor, deci configurați alerte sau reguli automate. Dar ce legătură au toate acestea cu costul? Studiile AdEspresso au arătat o corelație directă între frecvența anunțurilor și suma pe care o plătiți pentru fiecare clic. Cu cât rata de frecvență este mai mare, cu atât costurile clicurilor sunt mai mari. Acum, că cunoașteți această sursă de eroare, ar trebui să încercați să o reduceți.
- Rulați anunțurile în cele mai importante momente
În majoritatea cazurilor, nu este necesar să vă difuzați anunțurile 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Scopul ar trebui să fie acela de a face ca anunțurile dvs. să apară la orele și zilele cele mai profitabile pentru afacerea dvs.
Diferite companii au, de asemenea, nevoi diferite, de exemplu, un restaurant local ar putea face mai multe reclame în zilele mai liniștite ale săptămânii. În cele din urmă, trebuie să vă dați seama singuri care sunt orele care au cel mai mult sens pentru afacerea dvs. și care generează cele mai bune rezultate.
GHID PROMOVARE PRIN FACEBOOK ADS ROMANIA
Dacă vă difuzați anunțurile numai în cele mai profitabile momente, nu numai că veți economisi bani, dar veți face și mai eficient acest lucru. Cheia succesului este utilizarea planificatorului de anunțuri . Acolo puteți specifica exact în ce zile și la ce ore ar trebui să apară anunțurile dvs. Cu toate acestea, nu ar trebui să începeți până nu ați testat suficiente date sau sunteți sigur că anumite ore și zile vor funcționa cel mai bine pentru dvs.
- Orientarea greșită
Dintre toate punctele, acesta este, fără îndoială, cel mai important: toate ofertele tale minunate și reclamele inteligente sunt inutile dacă sunt difuzate către un public nepotrivit.
Un lucru este să vă clasificați greșit publicul, dar rețineți că această orientare vă va determina și costurile. Rezultatul poate fi că plătești mult mai mult decât ar trebui cu adevărat. Un studiu realizat de AdEspresso a arătat diferențe mari în ceea ce privește costurile clicurilor, care se bazează pe lucruri foarte simple, cum ar fi B. se bazează diferite grupe de vârstă. Aceste fluctuații sunt destul de simple și se pot adăuga rapid. Deci, ar trebui să vă asigurați că efectuați sarcina către un grup țintă cât mai precis posibil.
Pentru a ajunge la grupurile țintă potrivite, trebuie să faceți multe cercetări. Un loc bun pentru a afla mai multe despre publicul dvs. potențial și opțiunile de direcționare este prin intermediul instrumentului Facebook pentru public . Cel mai bine este să folosiți acest lucru, dar, de asemenea, să vă alocați timp pentru a căuta datele dvs. demografice în Google Analytics și pentru a vă vedea propriile date interne. În acest fel vă puteți face rapid o idee despre cine sunt cu adevărat clienții dvs.
Aveți nevoie de idei clare și ar trebui să dezvoltați un plan de testare specific pentru dvs. și compania dvs. Cu toate acestea, după cum sa menționat mai sus, nu ar trebui să testați totul dintr-o dată. Uită-te la zonele care fac o diferență reală. Acesta este singurul mod de a evalua exact ce funcționează și ce nu. De asemenea, asigurați-vă că utilizați urmărirea conversiilor, un instrument pentru urmărirea a ceea ce se întâmplă după ce faceți clic pe anunț, cu Facebook Pixel . Altfel nu veți ști niciodată ce funcționează și ce nu și nu veți putea optimiza campania.
- Pagina de destinație atribuită incorect sau experiență slabă a utilizatorului
Când elementele de bază sunt configurate corect, este mult mai ușor să aveți succes. Nu numai că trebuie să creați oferta potrivită, să activați anunțurile și să selectați publicul potrivit, dar trebuie să urmăriți acest lucru cu pagina dvs. de destinație. Pagina de destinație (pagina de destinație ) este o pagină către care vă trimiteți vizitatorii după ce au dat clic pe anunțul dvs. În cazul în care pagina dvs. de destinație nu se ridică la nivelul așteptărilor vizitatorilor, aceștia vor face doar clic și v-ați irosit bugetul.
Este extrem de important ca ceea ce spuneți în anunț să se reflecte pe pagina de destinație. Deci, atunci când luați o promoție specială, detaliile respectivei promoții trebuie să fie vizibile și pe pagina de destinație. În mod ideal, creați o pagină de destinație specifică și foarte direcționată, mai degrabă decât să trimiteți pur și simplu persoane pe site-ul dvs. general. În general, vă recomandăm să planificați bine pagina de destinație, astfel încât să răspundă așteptărilor potențialilor clienți.
Nu vă mai pierdeți bugetul publicitar
Așa că am făcut-o acum. Top 7 sfaturi pentru a evita irosirea bugetului de publicitate pe Facebook. În lumea reală, desigur, mai sunt multe lucruri de luat în considerare. Cheia succesului este să puneți la îndoială totul și să aveți un plan bun. Fără oricare dintre ele, veți ajunge la presupuneri vagi și nu veți afla niciodată cu adevărat ce funcționează cu adevărat și ce nu.
GHID MARKETING PRIN FACEBOOK ADS
Puneți-vă într-o perspectivă și parcurgeți întregul proces. Gândiți-vă și testați unde se pot face îmbunătățiri. Sperăm că aceste puncte v-au ajutat să derulați o campanie mai eficientă. Dacă doriți ca noi să vă uităm la anunțurile dvs., nu ezitați să ne trimiteți un e-mail.