Ghid Remarketing Google Adwords Romania
Ce este remarketingul prin Google Adwords?
Remarketingul (cunoscut și sub denumirea de retargeting) este tipul de campanie pe care îl putem folosi pentru a viza persoanele care au vizitat deja sau au luat măsuri pe site-ul nostru web. Acest lucru este extrem de valoros, deoarece persoanele care au vizitat deja site-ul nostru web au o probabilitate semnificativ mai mare de conversie. Această probabilitate de conversie poate fi sporită și mai mult de anunțurile noastre, care se pot baza pe acțiunile exacte pe care le-a făcut vizitatorul.
Anunțurile de remarketing sunt afișate ca bannere pe diferite site-uri web de pe web. În ceea ce privește remarketingul Google, toate aceste site-uri web fac parte din Rețeaua de display Google. Până în prezent, am spus că prin remarketing putem afișa reclame persoanelor care ne-au vizitat magazinul și le putem plasa pe al treilea site web de pe web.
Întrucât sunt credincios în „arată, nu spune”, câteva exemple de remarketing la care ați asistat ca utilizator sunt:
Multe reclame dintr-un anumit magazin după ce l-ați vizitat prima dată
Anunțuri cu produse pe care le-ați navigat fie pe site-ul unui magazin, fie care sunt strâns legate
Anunțuri cu o anumită promoție sau cod de cupon după ce ați adăugat ceva în coș, dar nu ați finalizat încă achiziția
Ce nu este remarketingul în Rețeaua de display
Am explicat deja ce este remarketingul, dar vreau să fiu sigur că vorbim despre același lucru. O modalitate bună de a face acest lucru este să vă spun și ce nu este remarketingul (display). Așadar, vă rugăm să găsiți mai jos câțiva termeni relevanți și ce sunt ei cu adevărat. Cu siguranță nu sunt ceea ce vorbim în acest ghid.
Liste de remarketing pentru anunțurile afișate în rețeaua de căutare (RLSA): RLSA este conceptul de remarketing aplicat în Căutarea Google. Utilizând RLSA puteți viza, licita și utiliza diferite copii ale anunțurilor pentru persoanele care v-au vizitat site-ul web.
Retargeting prin e-mail: campaniile prin e-mail care sunt trimise automat către abonații de e-mail care efectuează o acțiune specifică pe site-ul / aplicațiile dvs. Cel mai frecvent exemplu este acela de a trimite un e-mail către toți cei care au abandonat coșul, amintindu-le că au încă ceva în coș (sau le oferă un stimulent pentru conversie).
Segmente de public similare: segmente de public similare sunt segmente de public generate automat de persoane care nu v-au vizitat site-ul web generate de Google. Acestea se bazează pe o listă specifică pe care ați creat-o (de exemplu, public similar cu „convertoare (30)”). Deși sunt poziționate frecvent ca o modalitate de a vă extinde campaniile de retargeting, acestea nu sunt remarketing.
Prospectare: definind prospectarea, vedem clar ce este remarketingul. Pe scurt, publicitatea grafică este împărțită în remarketing (persoane pe care „le cunoaștem” într-o anumită formă) și prospectare (persoane pe care nu le cunoaștem).
Potrivirea clienților: acesta este răspunsul târziu al Google către publicul personalizat Facebook. Acum putem încărca date de pe CRM (de ex. Clienți anteriori) pentru a viza persoane din rețelele Google.
Remarketing pentru Rețeaua de display non-AdWords
Accentul acestui ghid este remarketingul AdWords pentru comerțul electronic. Dar Google nu este singura companie care oferă o soluție de remarketing pentru magazinele electronice. Unele alte soluții populare sunt:
Facebook: la fel ca în toate soluțiile de anunțuri grafice, Facebook are o ofertă similară cu soluția de remarketing Google și propriul său inventar valoros. În zilele noastre, nu are rost să discutăm ce este mai bine; trebuie să le folosim pe amândouă.
Criteo: Criteo este o companie de tehnologie publicitară cu accent pe retargeting dinamic (este echivalentul remarketingului dinamic de Google despre care puteți citi mai jos). Părerea mea personală este că, având în vedere că aproape 80% din inventarul său este Google / Facebook și are o marjă de 40%, nu are niciun sens financiar de utilizat.
AdRoll: O altă companie de retargeting s-a concentrat mai mult pe spațiul pentru IMM-uri. Am aceeași părere ca și pentru Criteo.
Cum se configurează cookie-ul
Pentru ca remarketingul să funcționeze, trebuie să schimbăm etichetarea site-ului nostru web, astfel încât Google Ads să poată colecta date despre audiență de la vizitatorii site-ului nostru web. Apoi, vom putea crea liste pe acest grup de date din interfața de utilizare Google Ads, cum ar fi „Toți vizitatorii site-ului web” sau „Toți convertorii”, pentru a le numi pe cele mai frecvente. Există două moduri de a face acest lucru, utilizând eticheta Google Ads sau profitând de configurarea Google Analytics.
Putem folosi Google Ads sau Google Analytics pentru configurarea remarketingului și va funcționa bine cu ambele. Dar prin utilizarea Google Analytics avem două avantaje principale, și anume etichetarea mai ușoară / mai rapidă și oportunitatea de direcționare a anunțurilor mai avansată. Ceea ce vreau să spun cu „etichetarea mai ușoară / mai rapidă” este că nu este nevoie să adăugați o etichetă suplimentară pentru Google Ads, puteți să o utilizați pe cea pe care o aveți de la GA. O etichetă mai puțin, un lucru mai puțin de care să vă faceți griji. Dar nu este doar avantajul etichetării, ci și direcționarea mai avansată.
Pe scurt, cu etichetarea Google Ads, puteți crea liste bazate în principal pe paginile pe care le-au vizitat oamenii. Dar cu GA, oh GA …, poți face magie. Puteți crea orice segment avansat pe care îl doriți în Google Analytics și apoi puteți face din aceasta o listă de remarketing. Puteți crea o listă pentru vizitatorii de dimineață sau pentru persoanele care au dat clic pe bannerul X acum o lună sau pentru persoanele care au cumpărat ceva din categoria Y. Vrei asta, ai nevoie de asta. Mergeți așa!
În opinia mea, singurele motive pentru a merge cu etichetarea Google Ads sunt:
Nu aveți Google Analytics în magazinul dvs.
Diferite echipe care gestionează GA în compania dvs. și aveți prea multe politici de companie (a …
Dacă trebuie să mergeți pe acest drum, verificați dacă există noua etichetă Google Ads.
Cum se configurează Google Analytics pentru remarketing
Puteți face acest lucru cu ușurință urmând documentația Google. Pe scurt, trebuie să vă editați codul și să activați caracteristica de pe interfața GA. Este de la sine înțeles că, pentru a utiliza acest lucru, trebuie să aveți contul dvs. Ads conectat la Google Analytics. Există mai multe avantaje în a face acest lucru, deci dacă nu aveți acest lucru, faceți-o.
Notă
Notă privind confidențialitatea: o condiție prealabilă este să adăugați acest lucru în politica dvs. de confidențialitate și să setați o modalitate de a exclude urmărirea persoanelor dacă nu doresc acest lucru.
Mai multe pentru remarketingul dinamic
După cum veți vedea în partea de structură de mai jos, o parte importantă a remarketingului pentru comerțul electronic este remarketingul dinamic. Pentru a putea utiliza remarketingul dinamic, aveți nevoie de mai multe lucruri pentru a le configura în Google Analytics.
Limite de audiență
Ce trebuie să țineți cont atunci când începeți să faceți publicitate cu campanii de remarketing este că orice public potențial pe care doriți să îl vizați ar trebui să conțină cel puțin 100 de utilizatori în ultimele 30 de zile. Motivul pentru care Google a stabilit această regulă are legătură cu confidențialitatea, deoarece ar fi un fel de înfiorător să poți viza un anumit utilizator cu un anumit mesaj (gândește-te „John Doe, de ce ai lăsat produsele în coș?”).
După cum am menționat, minimul de 100 de utilizatori se aplică fiecărei liste pe care le faceți publicitate și trebuie să vă gândiți la asta de fiecare dată când doriți să creați mai multe liste sau să vă faceți listele mai granulare. De exemplu, dacă aveți un site web cu trafic redus, nu are sens să creați liste pentru toate paginile categoriei dvs. de produse, deoarece cele mai multe dintre acestea s-ar putea să nu aibă suficient trafic.
Ce trebuie să fac dacă nu am încă publicul pentru a remarketia?
Utilizați alte tactici de achiziție a clienților pentru a vă construi traficul pe site, astfel încât remarketingul să poată începe să funcționeze în primul rând și, în al doilea rând, să aibă un volum substanțial. Campaniile de căutare direcționate, campaniile pentru Cumpărături Google sau anunțurile de prospectare pe Facebook pot fi soluția pentru toate acestea.
Configurare feed produse
Dacă intenționați să rulați anunțuri despre produse (remarketing dinamic Google), trebuie să creați și un feed de produse, astfel încât Google să poată asorta produsele dvs. cu paginile dvs. de produse și, de asemenea, să afișeze informații despre produse în anunțurile dvs.
Există 2 moduri de a vă configura feedul pentru a-l utiliza pentru remarketing dinamic. Primul și cel mai popular mod este de a crea un cont Google Merchant Center și de a încărca feedul de produse pe baza specificațiilor furnizate de Google.
A doua modalitate este să încărcați feedul dvs. în secțiunea „Date comerciale” a conturilor dvs. Google Ads și apoi să atribuiți acest feed campaniei pe care doriți să o rulați (consultați imaginea). Acest mod este de obicei utilizat de conturile care nu sunt comercianți cu amănuntul, dar poate găzdui și vânzarea cu amănuntul, deci este relevant pentru toate persoanele care citesc acest ghid.
Abordare cu pâlnie completă
Acum ați configurat partea tehnică a lucrurilor, astfel încât să puteți activa / scala remarketingul pentru magazinul dvs. web. Cum te descurci? La nivel înalt, trebuie să faceți 2 lucruri: identificați publicurile pe care le veți difuza cu anunțurile dvs. și setați / creați anunțurile pentru difuzare. În acest capitol, ne vom concentra asupra primei părți; publicul.
Voi începe prin a explica câteva concepte cheie și voi trece printr-un exemplu despre modul în care toate acestea pot funcționa. Apoi, ne vom arunca adânc în fiecare segment și voi închide acest capitol oferindu-vă fișa exactă de trișare despre cum să vă structurați campaniile pentru a vă viza mai bine publicul și care sunt tehnicile avansate de utilizat, astfel încât să puteți obține și mai bine rezultate.
Ideea de aici este una foarte familiară specialiștilor în marketing, cea despre pâlnii. Deci, având în vedere că discutăm despre remarketing, începutul (sau partea de sus, așa cum se spune), a canalului, este cineva care aterizează pe site-ul nostru. În acel moment, cookie-ul nostru de remarketing a fost plasat, iar această persoană este acum inclusă într-unul sau mai multe dintre segmentele noastre de public de remarketing.
Capătul (sau partea de jos) a pâlniei este finalizarea achiziției. Dar acesta nu este de fapt sfârșitul, deoarece putem avea apoi (și ar trebui să încercăm să avem) o re-cumpărare. Repetarea clienților este cu adevărat importantă din cauza economiei unității și a valorii pe durata de viață. Știți deja că este foarte scump să obțineți un client nou online. Indiferent de canalul de achiziție (PPC, SEO, social, PR etc.), aceste canale costă, iar costul pentru fiecare client nou este ridicat. De fapt, în majoritatea industriilor, prima comandă nu este profitabilă dacă includeți costurile de achiziție ale clienților. Deci, ceea ce vă pasă atunci este LTV sau valoarea pe viață. Și modalitatea mai ușoară de a crește LTV este de a determina oamenii să cumpere mai mult de la dvs. Acesta este motivul pentru care clienții repetați sunt importanți și de aceea nu are sens să vă limitați canalul la cumpărare, ci adăugați încă un pas pentru re-cumpărare.
Acum am stabilit terenul pentru care începem de la prima vizită și ne oprim la răscumpărare. Aceasta este pâlnia noastră și pâlnia noastră are pași diferiți, faze diferite pe care le putem folosi pentru a segmenta viitorii noștri clienți potențiali.
O modalitate foarte ușoară și, sperăm, familiară pentru dvs. de a înțelege vizual acest lucru este să priviți diferiții pași ai pâlniei de cumpărături din raportul îmbunătățit de comerț electronic de la Google Analytics (dacă utilizați GA și nu aveți o configurare îmbunătățită a comerțului electronic , pierzi o tonă. Du-te la reparații!). Acolo puteți vedea pașii ca; Vizitator -> pagina categoriei -> vizualizări produs -> coș -> checkout -> conversie. Și aceasta este într-adevăr o defecțiune excelentă dacă doar adăugați răscumpărarea, avem ceea ce avem nevoie pentru a ne construi pâlnia.
Nu este surprinzător că acest tip de pâlnie nu este doar o strategie de remarketing, ci este baza multor tactici de hacking de creștere, deoarece este de fapt cadrul ARRR pentru creștere, așa cum este descris de fondatorul a 500 de startup-uri, Dave McClure. Acesta este un mod încercat și dovedit de a vă gândi la publicul dvs.
De ce este important să mă gândesc la publicul meu în modul corect?
Deoarece persoanelor aflate în diferite etape ale pâlniei de conversie trebuie să li se afișeze mesaje diferite pentru a le ajuta să revină pe site-ul web și să continue în pâlnia de conversie. Anti-exemplul clasic al acestui lucru este marketingul care configurează reorientarea dinamică (anunțuri cu produse afișate în funcție de comportamentul dvs. de navigare) care vizează „Toți vizitatorii” și afișează în cele din urmă reclame pentru produsele pe care oamenii le-au cumpărat deja de pe site. Nu este bun ca experiență și, desigur, nu este optim în ceea ce privește eficiența publicității. Având în vedere că am înțeles segmentarea, să facem un exemplu
Un utilizator vede un anunț pentru site-ul nostru web care vinde șosete online la o stație de autobuz și caută pe google ubercoolsocks.com și aterizează pe pagina noastră de pornire (un cookie este acum setat și acest utilizator face parte din „toți vizitatorii” sau „pagina noastră de pornire” vizitator ”public). Afișăm reclame care prezintă principalul beneficiu al site-ului nostru web, și anume că ne crescem șosetele pentru a fi fericiți, astfel încât aceștia să-i poată bucura pe proprietari într-un banner publicitar frumos conceput.
Utilizatorul vede anunțul, își amintește site-ul nostru web și revine și de data aceasta începe să răsfoiască diferitele categorii (utilizatorul face acum parte din publicul „Categorie: sport”, „Categorie: box”) și apoi părăsește site-ul web. A doua zi, utilizatorul vede un anunț despre „Șosete de box care stâncă!” și revine la site-ul nostru direct la categoria de box, unde merge mai adânc în căutarea produselor și vizitează câteva pagini de produse cu pantofi de box (și intră acum în publicul „pagini de produse” care va declanșa reorientarea dinamică).
Câteva zile mai târziu, lansăm o promoție, iar utilizatorul vede un anunț cu șoseta pe care a navigat-o și vede reducerea în anunț și revine pe site și adaugă 5 perechi în coș. El continuă procesul de checkout, dar apoi Maria îi vorbește pe Facebook și lasă procesul așa cum este. O oră mai târziu primește încă un anunț care îl duce înapoi la site-ul web și începe și finalizează procesul de plată.
Câteva zile mai târziu sosetele ajung la el acasă și acum utilizatorul este un tip uber cool care poartă șosetele fericite. Și apoi ghici ce … Vede un anunț cu niște șosete care le completează pe cele pe care le-a cumpărat înainte și vine și cumpără din nou.
Acesta este un lung exemplu de modul în care toate acestea se potrivesc. Este de la sine înțeles că ne-am dori ca utilizatorul nostru să cumpere aceste șosete fără să facă clic (și să plătim noi) pentru toate aceste clicuri publicitare. Și de cele mai multe ori acesta este cazul. In speranta 😉
Dacă vă gândiți la toți pașii diferiți în pâlnia de conversie a unui utilizator care cumpără dintr-un magazin de comerț electronic, veți observa că publicul menționat anterior nu include unul important; paginile categoriei. Paginile de categorii sunt paginile care listează diverse produse și care au, de obicei, capacități de filtrare pe bara laterală. Utilizatorii navighează pe aceste pagini pentru a găsi produsele care le sunt interesante, astfel încât să poată face clic și să afle mai multe despre aceste produse.
Dacă nu sunteți deja convinși că aceste pagini sunt importante, vă pot arăta și datele! Dacă ați implementat „Comerț electronic îmbunătățit” în Google Analytics, puteți accesa raportul privind comportamentul cumpărăturilor și puteți obține un indiciu de date despre puterea paginilor de categorii. După cum puteți vedea mai jos în secțiunea „sesiuni cu Adăugare la coșuri”, există multe dintre acestea în care oamenii nu au trecut prin pasul anterior, care este vizualizarea produsului. Dar cum naiba oamenii pot adăuga ceva la coș, fără să-l vadă? Se poate întâmpla deoarece în majoritatea magazinelor oamenii pot adăuga ceva în coș de pe pagina produsului. Și în funcție de natura afacerii dvs., acest număr poate fi semnificativ sau foarte mare (de exemplu, la comercianții cu amănuntul online acest lucru este mai mare de 50%!).
Deci, acum știți, paginile de categorii sunt importante. Cum le putem include în direcționarea noastră? Există 2 moduri care diferă în ceea ce privește ușurința implementării și impactul potențial. Modul ușor este de a crea un public numit „pagini de categorie vizualizate” care să includă toți utilizatorii care au vizionat o astfel de pagină, dar care nu fac distincție cu privire la ce pagină. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să adăugați o etichetă de tip pagină GA pe toate paginile categoriei dvs. (din software-ul dvs. de comerț electronic) și apoi să creați un public Google Analytics bazat pe aceasta. Acum aveți acest public. Avantajele acestui public sunt că puteți licita diferit pentru acest public și puteți obține, de asemenea, rapoarte segmentate, astfel încât să puteți îmbunătăți și mai mult licitarea. Rău, totuși, este că nu puteți crea un anunț direcționat pentru acest public, deoarece nu știți ce căutau utilizatorii, puteți utiliza doar anunțuri generice din magazin. Deci, permiteți-mi să vă împărtășesc și în sens invers.
A doua modalitate de a crea segmente de public de pagini de categorii este de a crea segmente de public diferite pentru diferite categorii. Puteți avea de exemplu „Categorie vizualizată: laptopuri” sau „Categorie vizualizată: laptopuri – 15”. După cum ați văzut în exemplul meu, puteți lua decizia la ce nivel de categorii doriți să vizați. Marele beneficiu al acestei metode este că, având în vedere că știți ce sunt interesați, puteți utiliza anunțuri direcționate, de exemplu, afișând un anunț „15” de laptopuri oferite ”și aceste anunțuri au un CTR mai bun și, astfel, un CPC mai mic, ducând în cele din urmă la conversii mai eficiente. Lucrul rău (de ce ar trebui să existe întotdeauna un lucru rău?) Este că trebuie să vă alocați mai mult timp pentru a construi acest lucru. Trebuie să creați manual diferite segmente de public, să creați mai multe grupuri de anunțuri și, de asemenea, să creați diferite reclame publicitare. Părerea mea este că beneficiul depășește cu mult obstacolul în majoritatea conturilor.
Sfaturi avansate de configurare
Până în prezent, am acoperit principalele segmente de public pe care ar trebui să vă construiți campaniile. Indiferent de mărimea magazinului sau de bugetul dvs., ar trebui să le aveți. Amândoi sunt pentru cel care își începe campaniile și pentru cel care desfășoară campanii de câțiva ani și caută optimizări.
Dar există mai multe despre remarketing. Și în această secțiune, vom acoperi câteva segmente de public mai avansate. Nu sunt pentru toate magazinele și nu trebuie să faceți toate acestea pentru a începe. Dar ajută și ajută o tonă.
Audiență captivă
În ingineria software, au un concept frumos numit „catch-else”. Practic, în tot ceea ce proiectează, construiesc, de asemenea, ceva care poate gestiona toate valorile diferite care ar putea apărea. Acesta este un concept frumos de aplicat și publicului nostru.
Prin crearea unui public „catch-else”, ne asigurăm că, dacă ne lipsește ceva, acesta va fi, de asemenea, vizat. Și acest lucru are 2 avantaje principale. Primul este că nu pierdem publicul valoros care nu va fi reorientat. Al doilea este că suntem capabili să ne scufundăm în rapoartele de performanță și să înțelegem ce ne lipsește, lucru care ar putea indica o problemă fie cu etichetarea noastră analitică, fie cu creșterea audienței noastre.
Grupuri de timp
În toate exemplele de mai sus, folosim o „dimensiune de timp” standard a publicului pentru toate publicurile diferite (de ex. Coș, produs etc.). Puteți începe cu eticheta implicită de 30 de zile (sau vedeți mai jos și găsiți dimensiunea optimă). În orice caz, până acum, discutăm despre o mărime potrivită tuturor cazurilor.
Cu toate acestea, acesta nu este optimul, după cum puteți înțelege cu ușurință. Tendința de a cumpăra este mai mare pentru cineva care a vizionat un produs astăzi decât cineva care a văzut un produs în urmă cu 14 zile și nu a mai vizitat magazinul nostru. Acest utilizator caută diferite magazine și, probabil, a încetat să mai revină la dvs. Acesta este un caz foarte bun pentru remarketing. Deci, ce ar trebui să facem?
Trebuie să creăm de fapt mai multe segmente de public pentru fiecare categorie de public (de ex. Coș, produs etc.). Deci putem face un „cart-1”, „cart-7”, „cart-30” sau chiar să mergem „1, 3, 7, 14, 30,60, 90”. Indiferent de cât de detaliat mergeți, făcând acest lucru, puteți licita diferit pentru aceste segmente de public și vă puteți maximiza rentabilitățile. Pentru a face acest lucru, puteți utiliza grila de remarketing pentru a vă construi publicul. Aș putea lista cu ușurință acest lucru aici, dar îmi place să acord credit în cazul în care se datorează creditul, iar grila de remarketing este foarte bună.
Sfat pentru profesioniști: Feriți-vă de excluderile datorate publicului restrâns. Mai bine selectați doar zilele dorite, fără excluderi și asigurați-vă că sumele licitate sunt în modul corect pentru a direcționa publicul potrivit din grupul potrivit.
Configurați durata maximă optimă pentru reorientarea unui utilizator
Google ne permite să creăm segmente de public pentru remarketing pentru utilizatorii care au vizitat site-ul nostru web cu până la 540 de zile mai devreme. 540 de zile! Acest lucru este oarecum nebun și, deoarece mulți agenți de publicitate folosesc astfel de audiențe, întreaga industrie își asumă vina. Știți acest caz în care vizitați un magazin pentru a cumpăra ceva, cumpărați de la altul și sunteți reorientat mai mult de un an! Da, stii.
Deci știm că nu ar trebui să folosim 540, aceasta este limita superioară. Care este limita inferioară? S-ar putea considera 30 de zile ca limită inferioară. Aceasta este fereastra implicită și din anumite motive. Deci, ne uităm la ceva care este 30 <x <540, dar ce este acest „x”? Există o modalitate de a decide cu informații.
Puteți utiliza un raport Google Analytics pentru a găsi dimensiunea optimă a ferestrei. Raportul se numește „Decalaj de timp” și se află sub fila Conversii. Afișează câte zile a venit primul utilizator pe site-ul dvs. web înainte de a atinge un anumit obiectiv (trebuie să selectați tranzacția de comerț electronic).
Produse cu potențial ridicat în alt feed
Anterior am discutat despre publicul persoanelor care au vizitat paginile produselor. După cum puteți înțelege, acesta este un public foarte valoros, deoarece acești oameni și-au manifestat deja interesul pentru un anumit produs, deci sunt mai puțini în canalul de conversie.
Acest segment de public este, de asemenea, foarte important, deoarece activează campaniile de remarketing dinamic (va explica acest lucru mai jos în ghid), care este una dintre campaniile publicitare cu performanțe superioare pe care le puteți rula pentru un magazin de comerț electronic. Dar toate produsele nu sunt aceleași, nu au aceeași valoare pentru dvs. Puteți defini ca fiind valoros pentru dvs., deoarece poate fi preț ridicat, marjă% ridicată, marjă absolută ridicată, aveți o cantitate de stoc de vânzare. Indiferent de modul în care definiți, aveți câteva produse „HiPo” (cu potențial ridicat) și este logic să depuneți un efort suplimentar în acest sens.
O modalitate de a face acest lucru este de a împărți acest public în oameni care au vizualizat aceste produse „HiPo” și „A / O” (toate celelalte). În acest fel, veți putea licita mai mult pentru aceste produse „HiPo” și veți putea, de asemenea, să segmentați rapoartele pe baza acestei dimensiuni. Deși listez acest lucru în sfaturile avansate privind publicul, din punct de vedere tehnic, acest lucru este implementat creând o nouă campanie dinamică de remarketing și aplicând un nou feed de produse care conține doar aceste produse. Acest lucru funcționează. Mult!