O nouă gamă de produse în oferta HDPClean.ro: cosmetice hoteliere
Deși este un magazin foarte nou pe piața online de produse profesionale de igienă și curățenie, HDPClean.ro – magazin online deținut de compania HD Professional Cleaning – tocmai și-a lărgit gama de produse cu o nouă categorie: cosmetice hoteliere.
În categoria de cosmetice hoteliere toate firmele din domeniul HORECA vor putea găsi, la cele mai bune prețuri, produse specifice precum geluri de duș, săpun, sare de baie, loțiune de corp. Acestea se comercializează numai în cantități mari (de regulă bax). Pentru a asigura cele mai bune condiții de aprovizionare a partenerilor, HD Professional Cleaning menține permanent un stoc propriu de produse.
Toate produsele dețin certificările de calitate necesare pentru comercializarea în regim hotelier și sunt de cea mai bună calitate. Prețul pe bucată începe de 0,20 RON (tva inclus) pentru gel hotelier și 0,39 RON (tva inclus) pentru săpun rotund. Prețurile sunt ceva mai ridicate pentru gama de cosmetice hoteliere ecologice, care se adresează unei game de clienți premium.
HDPClean.ro este unul dintre cele mai noi magazine online din sfera produselor profesionale de igienă, curățenie și dezinfectare. Proiectul a pornit inițial printr-un canal de vânzări pe Emag Marketplace, ajungând ca în cursul anului 2021 să fie transformat într-un magazin online propriu. Printre cele mai căutate produse s-au numărat, în contextul pandemiei de Covid19, dezinfectanții de mâini și cei de suprafețe.
Directorul magazinului, dl. Eduard Tănase, a declarat că în următoarele luni oferta comercială a magazinului va crește și că își dorește să facă din acesta un punct de referință pentru industria ospitalității. Momentan aflată la început, categoria de cosmetice hoteliere va urma să ajungă în viitorul apropiat până la un număr de circa 100 de produse. Acestea vor fi satisface orice exigență și vor fi potrivite oricărui tip de hotel sau pensiune.
În primul an de activitate neîntreruptă, adică în 2020, HD Professional Cleaning a înregistrat o cifră de afaceri de 0,77 milioane RON dar pentru 2021 compania țintește o cifră de afaceri de 1,5 milioane RON și diversificarea portofoliului de produse.