Sărbătorile de iarnă, o perioadă în care optimizarea vânzărilor e esențială

Perioada sărbătorilor aduce creșterea vânzărilor, mai ales când vine vorba de produse alimentare și băuturi, produse fashion și electronice. Magazinele suplimentează stocurile pentru a face față cu brio perioadelor aglomerate. De aceea, în astfel de momente, e important ca producătorii și distribuitorii să asigure livrări prompte. Organizarea activității de vânzare cu ajutorul unor soluții software de tip SFA asigură un proces de distribuție eficient, fără erori, pentru ca toate produsele să ajungă în timp util la fiecare colaborator.

Un SFA software ajută companiile care au o echipă de agenți de vânzări să urmărească întreg flow-ul de vânzare, de la preluarea comenzii până la efectuarea încasărilor. De asemenea, utilizatorii unei astfel de aplicații pot verifica istoricul comenzilor, anticipând nevoile partenerilor de afaceri. În acest fel, perioadele aglomerate cum este cea a Crăciunului vor fi gestionate la performanțe maxime.

Ce planuri au consumatorii români pentru sărbătorile de iarnă din 2022?

Consumatorii au devenit mai cumpătați, însă pregătirile specifice Crăciunului au rămas un obicei de nelipsit și în acest an. Conform unui studiu recent realizat de Revolut și analizat de Revista Biz, 48% dintre români vor cheltui până la 250 de euro pentru cadouri și preparate de Crăciun, 43% au un buget cuprins între 250 și 1000 de euro, iar 3% alocă peste 1.000 de euro cheltuielilor de  sărbători. De asemenea, 76% dintre respondenții din țară se vor încadra în suma pe care au stabilit-o pentru cadouri, iar 20% au un buget de rezervă pentru această perioadă.

Sumele alocate de români pentru sărbători cuprind atât cadourile, cât și produsele alimentare pentru această perioadă. Prin urmare, companiile care furnizează produse în zona de Retail & FMCG, sunt mai solicitate decât în mod obișnuit, astfel încât produsele să ajungă cu succes la consumatorii finali.

 Cu siguranță, businessurile care au adoptat cele mai noi tehnologii vor reuși să gestioneze fluxul de vânzări la fel de eficient ca până acum. În plus, datele despre vânzări acumulate vor sta la baza acțiunilor de comerț pentru anul următor, asigurând o dezvoltare echilibrată a afacerii de-a lungul timpului.

Digitalizează-ți afacerea și fii mereu pregătit pentru vânzări!

Dacă vrei să atingi performanțe maxime în activitatea de vânzări indiferent de perioada anului, e momentul să îți digitalizezi afacerea. Automatizând sarcinile repetitive specifice departamentului de vânzări, vei reuși să economisești timp și resurse pe care le poți utiliza în dezvoltarea businessului, dar și în consolidarea colaborării cu clienții.

Postați comentarii