Tot ce trebuie sa stii despre software-ul CRM
Un software CRM reprezinta un ansamblu de instrumente de organizare, strategii si procese dintr-o organizatie, ce urmareste imbunatatirea relatiei cu clientii si a interactiunilor cu acestia. Prin implementarea acesui soft, se gestioneaza activitatile interne si externe ale unei companii.
In ceea ce priveste activitatile interne, prin acest sistem se gestioneaza activitatile legate de comunicarea si interactiunea dintre departamente si in cadrul acestora. Cat despre activitatile externe, se gestioneaza date cu privire la clienti si se stocheaza informatii utile despre acestia.
In orice organizatie, comunicarea cu clientii poate fi o adevarata provocare. Prin utilizarea acestui sistem, se vor optimiza interactiunile companiei cu clientii existenti si totodata se va urmari atragerea de clienti noi.
Prin construirea unei baze de date solide despre clienti intr-un singur loc, se permite obtinerea mai facila a unei imagini de ansamblu asupra proceselor de gestionare a relatiei cu clientii si asupra performantelor organizatiei.
Facand parte din suita de solutii ERP, software-ul CRM se axeaza pe fidelizarea clientilor si pe cresterea vanzarilor dintr-o companie. Prin valorificarea datelor despre clienti, se eficientizeaza transferul de informatii intre departamente si depasirea dificultatilor de comunicare intre acestea.
Relatia cu clientii se imbunatateste considerabil prin strategii ce urmaresc cresterea eficientei de comunicare si de accesare a datelor despre acestia.
Avantajele unui software CRM contribuie la dezvoltarea unei organizatii
Avantajele pe care le aduce utilizarea unei astfel de solutii contribuie nu numai la dezvoltarea relatiei cu clientii in cadrul unei companii, ci si la cresterea incasarilor si a profiturilor generate de optimizarea proceselor de vanzare.
Solutii ERP | Software CRM | AttoSoft.ro
Un management corespunzator al relatiei cu clientii genereaza o mai mare productivitate si o sansa mai mare de crestere a portofoliului de clienti. Cei care aleg implementarea unui soft dezvoltat de AttoSoft.ro au parte de mai multe beneficii, printre care:
- stocarea datelor despre clienti si furnizori;
- gestionarea informatiilor despre partenerii de afaceri;
- organizarea propriilor actiuni de crestere a satisfactiei clientilor;
- integrarea si monitorizarea eventualelor incidente reclamate de clienti;
- gestionarea si arhivarea electronica a documentelor;
- gestionarea evenimentelor si sarcinilor, precum apeluri sau intalniri;
- lansarea unor campanii de marketing.