3 motive să îți digitalizezi afacerea

Noile tehnologii contribuie tot mai mult la evoluția business-urilor și influențează evoluția produselor și serviciilor oferite pe piață. Economia de timp și resurse este decisivă pentru productivitatea afacerilor. De aceea, în procesele de vânzări agenții preiau comenzile prin aplicații mobile SFA, iar datele ajung direct în sistemul ERP al companiei. Chiar și comenzile din magazinul online pot fi sincronizate cu acest sistem, datorită serviciilor de integrare ERP.

Potențialul digitalizării se regăsește pe toate planurile în afaceri: de la management până la operațiuni de vânzări, totul se desfășoară mai rapid și sustenabil cu ajutorul soluțiilor software. Pe lângă preluarea eficientă a comenzilor de care vorbeam anterior, inclusiv livrările ajung să fie mai performante datorită tehnologiei. Algoritmii pentru optimizarea rutelor reduc costurile și numărul de kilometri parcurși în timpul distribuției.

Variantele de digitalizare nu se termină aici – toate procesele de vânzare pot fi automatizate și gestiunea informațiilor se face virtual. Să vedem care sunt avantajele unor astfel de tehnologii pentru companie ca ansamblu.

Avantajele digitalizării afacerii

Îmbunătățirea relației cu clienții. Calitatea produselor nu este singurul element care asigură satisfacția clienților. Relațiile cu clienții implică niveluri multiple de comunicare: social media, promoții, mail-uri cu noutăți. Mai mult decât atât, agenții de vânzări joacă un rol important în relația cu clientul. Aplicațiile mobile SFA permit prezentarea detaliată a produselor și transmit rapid datele despre achiziții, comenzile fiind procesate mai rapid.

Planificarea și monitorizarea livrărilor. E un avantaj ale cărui efecte sunt mai pronunțate, probabil, în perioadele aglomerate și în cazul clienților dispersați în diferite zone geografice. Planificarea rutelor permite livrarea grupată a comenzilor în funcție de localizarea clienților, parcurgând cel mai scurt drum posibil. De asemenea, softurile de optimizare a rutelor permit monitorizarea livrărilor în timp real, ceea ce are efecte asupra estimării timpului de livrare și a statusului comenzilor.

Operațiuni rapide. Softurile pentru automatizarea afacerilor permit sincronizarea datelor cu sistemul de planificare a resurselor companiei. Astfel, datele privitoare la comenzi nu mai sunt gestionate în mod clasic, prin documente fizice. Vei reduce risipa de hârtie și economisești timp pe care îl poți redirecționa către dezvoltarea afacerii.

Transformă-ți afacerea cu soluții digitale

Am văzut mai sus câteva din beneficiile digitalizării pentru afaceri – clienți mai mulțumiți, activități mai rapide, monitorizare în timp real a resurselor. Aceste soluții de automatizare pot fi integrate în fiecare etapă a lanțului de producție și distribuție, fiind un real ajutor pentru industriile FMCG.

Echipa Optimall by AROBS oferă de peste 18 ani soluții de automatizare a proceselor pentru companii de producție și distribuție, indiferent de industria din care fac parte. Dacă ești interesat să integrezi soluții digitale în activitatea companiei tale, cere o ofertă personalizată aici.

Postați comentarii