Cum te ajută o platforma HR în munca hibrid?
Într-o perioadă în care angajații sunt împărțiți în diverse locații, o platforma HR le facilitează îndeplinirea sarcinilor zilnice. Totodată, un software evaluare angajati este utilizat pentru a analiza performanța lor din munca hibrid. În ultimii ani, tot mai multe aplicații și instrumente digitale precum cele menționate mai sus au fost dezvoltate și modificate pentru a ajuta echipele care lucrează într-un format hibrid. Deoarece gestionarea unui echipe de angajați care lucrează atât de la birou, cât și de la distanță nu este ușoară, poți face lucrurile să funcționeze cu ajutorul tehnologiei.
Platforma HR pentru un flux de lucru optim
Chiar dacă salariații care muncesc remote ar putea veni periodic la birou pentru a colabora cu ceilați colegi, sau pentru activități administrative, o platforma HR este utilizată pentru a sprijini activitatea din munca hibrid. O astfel de aplicație crește productivitatea angajaților, facilitând desfășurarea rapidă a procedurilor de administrare personal. Pentru a îmbunătăți performanța celor care lucrează de la distanță, alege un software evaluare angajati, inclus într-o platforma HR complexă. Cu ajutorul softului, oamenii au posibilitatea de a-și completa online formularele de evaluare. Chestionarele pot fi create în funcție de specificul fiecărui post din organizație, fiind un mijloc eficient de a evalua competențele legate de îndeplinirea obiectivelor, dar și calitatea muncii depuse.
Nevoile companiilor pot fi diferite în funcție de domeniul de activitate, numărul de angajați, tipul de organizare, program de lucru și altele. O platforma HR vine în sprijinul personalului din organizații, fiind o metodă simplă pentru introducerea pontajului, cererea zilelor de concediu sau a adeverințelor, ori vizualizarea fluturașilor de salariu.
Organizare și planificare prin digitalizare
Pentru o trecere cât mai ușoară către munca hibrid, companiile au nevoie de instrumente digitale și procese interne eficientizate. De la solicitarea opiniei angajaților cu privire la modul în care și-ar dori să lucreze în acest format, până la a implementa o platforma HR, organizațiile pot realiza o strategie pentru a-și desfășura activitatea cât mai bine. Prin planificare atentă și tehnologii axate pe resursele umane, munca hibrid se poate desfășura eficient în cât mai multe companii.
Feedback constructiv cu un software evaluare angajati
Una dintre facilitățile aduse de tehnologie, cu impact major pentru dezvoltarea organizației, este un software evaluare angajati. Acesta permite persoanelor cu autoritate din organigramă să acorde feedback constructiv angajaților, printr-o modalitate accesibilă. Ulterior, opiniile împărtășite ajută la identificarea aspectelor care pot fi îmbunătățite, dar și găsirea celor mai potrivite soluții în acest sens. Într-o platforma HR cu un nivel ridicat de complexitate, ai la dispoziție atât un software evaluare angajati, cât și un modul de training. Funcționalitatea dedicată pregătirii și instruirii personalului permite organizarea cursurilor, definirea direcției de dezvoltare, generarea unor rapoarte și gestionarea detaliată a procesului de training.
Totodată, cu un sistem de resurse umane poate fi realizat onboardingul online al noilor angajați, oferindu-le toate resursele necesare pentru o integrare cât mai rapidă. O platforma HR performantă, dezvoltată pentru a răspunde la cât mai multe astfel de nevoi, este instrumentul digital pe care îl poți utiliza astfel încât să gestionezi cu succes munca hibrid.
Eficientizează procedurile de HR cu softuri de la UCMS by AROBS
Dacă dorești soluții digitale intuitive pentru a gestiona munca hibrid din afacerea ta, UCMS by AROBS îți vine în ajutor. Specialiștii companiei au dezvoltat o platforma HR recunoscută pe piața din România, True HR, în care se regăsește un software evaluare angajati, dar și numeroase alte funcționalități.
Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața soluțiilor software din România, UCMS by AROBS inovează în permanență produsele pe care le oferă. Acestea sunt configurabile, pentru a răspunde la cât mai multe dintre particularitățile și nevoilor clienților și partenerilor. Află cum soluțiile lor îți pot sprijini activitatea afacerii tale printr-un email la sales@ucms.ro sau la telefon 0720 534 424.